نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۸

بازگشت اما استون به زندگی در اولین تریلر فیلم Poor Things یورگوس لانتیموس

سرچلایت پیکچرز اولین تریلر فیلم Poor Things به کارگردانی یورگوس لانتیموس و با بازی اما استون و ویلم دفو را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Poor Things منتشر شده است این فیلم، جدیدترین فیلم یورگوس لانتیموس، کارگردان یونانی آثاری چون فیلم The Lobster، فیلم The Killing of a Sacred Deer و فیلم The Favourite است که شرکت سرچلایت پیکچرز اولین تریلر آن را منتشر کرده است که در آن اما استون از مرگ بازگشته است و حالا در حال تجربه یک زندگی جدید است. در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Poor Things را تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

ویلم دفو در  فیلم Poor Things

اتفاقات فیلم Poor Things در دوران ویکتوریایی جریان دارد و یک داستان عاشقانه از عشق، اکتشافات و شجاعت علمی را در این دوران روایت خواهد کرد. این فیلم داستانی باورنکردنی از بل بکستر، یک زن جوان را دنبال خواهد کرد که توسط یک دانشمند عجیب و غریب اما بی‌نظیر دوباره به زندگی بازگردانده می‌شود. اما استون، ویلم دفو، مارک رافلو، رامی یوسف، مارگارت کوالی، جراد کارمایکل، کریستوفر ابوت، کاترین هانتر، سوزی بمبا و وین برت از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Poor Things حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Poor Things بر عهده تونی مک‌نامارا بوده است که پیش از این در همکاری با لانتیموس فیلمنامه فیلم The Favourite را نوشته بود. استون پیش از این با لانتیموس در فیلم سوگلی با لانتیموس همکاری کرده بود که برای آن نامزد دریافت جایزه اسکار شد. همچنین اما استون، ویلم دفو و مارگارت کوالی در همکاری دیگر با لانتیموس در فیلم And به ایفای نقش پرداخته‌اند که تاریخ اکران این فیلم هنوز اعلام نشده است.

فیلم Poor Things در تاریخ ۸ سپتامبر (۱۷ شهریور)‌ روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده