نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

توقف تولید فصل ۲ سریال The Last of Us تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان

تولید فصل دوم سریال The Last of Us شبکه اچ‌بی‌اُ تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان به حالت تعلیق درآمد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که فصل دوم سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) شبکه اچ‌بی‌اُ تحت تأثیر اعتصاب نویسندگان قرار گرفته است. رسانه ورایتی گزارش داد که مقدمات انتخاب بازیگر برای فصل ۲ این اقتباس تلویزیونی تا اوایل هفته جاری در حال آماده‌سازی بود، اما درحال‌حاضر به حالت تعلیق درآمده است.

پیش از وقوع این اتفاق، تیم مسئول انتخاب بازیگران از هنرپیشه‌ها خواسته بودند که بخش‌های برگرفته از بازی The Last of Us Part II را بخوانند که فصل دوم براساس آن ساخته می‌شود. با استناد به گزارش ورایتی، هنوز فیلم‌نامه فصل ۲ سریال لست آو آس آماده نشده است، اما انتظار می‌رود که فیلم‌برداری آن در اوایل سال ۲۰۲۴ در ونکوور آغاز شود.

کریگ مازن، یکی از خالقان و شورانرهای سریال The Last of Us در روزهای اخیر به‌همراه دیگر اعضای انجمن نویسندگان آمریکا در صفوف اعتراض دیده شد و درحال‌حاضر هیچ فعالیتی ازجمله مشارکت در انتخاب بازیگرهای فصل دوم ندارد. همین‌طور نیل دراکمن، دیگر خالق و شورانر سریال لست آو آس نیز فعلا مشغول کار روی سریال نیست.

فیلم‌نامه نخستین فصل سریال The Last of Us توسط کریک مازن و نیل دراکمن به رشته تحریر درآمد. پخش این اقتباس تلویزیونی در ماه ژانویه ۲۰۲۳ آغاز شد و مورد استقبال طرفدارها و منتقدها قرار گرفت. هر قسمت این سریال به‌طور متوسط حدود ۳۰ میلیون بیننده را پای گیرنده‌ها کشانده است. شبکه HBO این سریال را پس از پخش اپیزود دوم برای فصل بعدی تمدید کرد. پدرو پاسکال و بلا رمزی دوباره برای ایفای نقش جول و الی در فصل ۲ باز می‌گردند.

فصل دوم سریال لست آو آس وقایع بازی The Last of Us Part 2 را پوشش خواهد داد. مدتی قبل کریگ مازن در گفت‌وگو با رسانه GQ تأیید کرد که داستان دومین بازی مجموعه در طول چندین فصل روایت می‌شود. نیل دراکمن تأیید کرد که بازیگر نقش الی در سریال با وجود پرش زمانی بین نسخه اول و دوم بازی لست آو آس تغییر نمی‌کند. بلا رمزی نیز اخیرا اعلام کرد که طرفدارها نباید حداقل تا اواخر سال ۲۰۲۴ منتظر پخش فصل دوم سریال باشند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده