نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

نقش‌آفرینی پدرو پاسکال در اثر بعدی کارگردان فیلم Barbarian

پدرو پاسکال قراردادی را برای ایفای نقش در فیلم Weapons امضا کرد که زک کرگر، کارگردان فیلم Barbarian سکان هدایت آن را در دست دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که ظاهرا پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) قراردادی را برای نقش‌آفرینی در فیلم Weapons (سلاح‌ها) امضا کرده است. زک کرگر، کارگردان فیلم Barbarian (بربر) سکان هدایت این فیلم را در دست دارد. بنابر گزارش رسانه هالیوود ریپورتر، شرکت New Line وظیفه تولید این پروژه را برعهده گرفته است و زک کرگر به‌عنوان نویسنده و کارگردان آن فعالیت می‌کند.

روی لی و میری یون از شرکت Vertigo، جی. دی. لیفشیتز و رافائل مارگولز از شرکت BoulderLight Pictures و زک کرگر از تهیه‌کنندگان فیلم Weapons به‌حساب می‌آیند. هنوز هیچ جزئیاتی از داستان و نقش پدرو پاسکال در این فیلم در دست نیست. یک گزارش در اوایل سال جاری این پروژه را به‌عنوان یک «حماسه ترسناک چندشاخه درهم تنیده» توصیف کرد که از نظر لحن با فیلم Magnolia (مگنولیا) به کارگردانی پل توماس اندرسون مقایسه می‌شود.

همان‌طور که رسانه هالیوود ریپورتر گزارش داد، انتظار می‌رود فیلم‌برداری فیلم Weapons در زمانی نامعلوم از پاییز سال جاری آغاز شود. زک کرگر در سال گذشته با اشاره به این پروژه اعلام کرد: «این فیلم بسیار جاه‌طلبانه‌تر از فیلم Barbarian است. این فیلم خیلی عجیب‌تر خواهد بود. نمی‌دانم که از پس انجام این کار برمی‌آیم یا نه». این کارگردان و نویسنده آمریکایی همچنین گفت که مشغول کار روی فیلم‌نامه‌ای است که در DC Universe جریان دارد.

پدرو پاسکال اخیرا به فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات پیوست که پل مسکال، بازیگر فیلم Aftersun (افترسان)، بری کیوگن، بازیگر فیلم The Banshees of Inisherin (بنشی‌های اینیشرین) و دنزل واشینگتن، بازیگر برنده جایزه اسکار فیلم The Equalizer 3 (برابرساز ۳) را در تیم بازیگری دارد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده