نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

پیوستن مونیکا بلوچی به مایکل کیتون و جنا اورتگا در فیلم Beetlejuice 2

مونیکا بلوچی جدیدترین بازیگری است که به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا اضافه شده است.

به‌تازگی تاریخ اکران دنباله فیلم Beetlejuice مشخص شده و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم اضافه شده است. مونیکا بلوچی، بازیگر فیلم Malena و فیلم‌های ماتریکس قرار است در فیلم Beetlejuice 2 پس از توافق با برادران وارنر نقش‌آفرینی کند. بلوچی قرار است نقش شخصیت همسر بیتل‌جوس با بازی مایکل کیتون را در این فیلم بازی کند. پیش از این بازگشت مایکل کیتون و وینونا رایدر برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Beetlejuice 2 مشخص شده بود.

مایکل کیتون در نقش بیتل جوس در فیلم Beetlejuice

همچنین هالیوودریپورتر از بازگشت کاترین اوهارا در این فیلم خبر داده است. علاوه‌بر بلوچی، جنا اورتگا در نقش لیدیا (دختر شخصیت وینونا رایدر) و جاستین ثرو در یک نقش نامشخص، دیگر بازیگران جدیدی هستند که تاکنون به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 اضافه شده‌اند. تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی دنباله فیلم Beetlejuice را نیز بر عهده خواهد داشت. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

مونیکا بلوچی بیشتر برای بازی در فیلم The Matrix Reloaded و فیلم The Matrix Revolutions به‌همراه فیلم Malena شناخته می‌شود و سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Spectre، فیلم Bram Stoker's Dracula، فیلم The Apartment، فیلم The Passion of the Christ، فیلم The Whistleblower و فیلم Astérix & Obélix: Mission Cléopâtre را نیز داشته است. از آثار آینده بلوچی می‌توان به فیلم Mafia Mamma و انیمیشن Ark: The Animated Series اشاره کرد.

فیلم Beetlejuice 2 در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که هفته روز کارگر است. قابل انتظار است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از روز گذشته در لندن آغاز شده باشد.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده