نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

موشکافی در گذشته اسرارآمیز دنی با بازی تام هالند در تریلر سریال کوتاه The Crowded Room

شبکه اپل تی‌وی پلاس نخستین تریلر سریال درام مهیج The Crowded Room با نقش‌آفرینی تام هالند را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه اپل تی‌وی پلاس نخستین تریلر سریال The Crowded Room (اتاق شلوغ) را پخش کرد. در این سریال درام مهیج تام هالند نقش مرد جوانی را بازی می‌کند که به‌واسطه مشارکت در یک حادثه تیراندازی مورد غیرمنتظره‌ای را در زندگی خود کشف می‌کند. این سریال کارش را با پخش ۳ قسمت اول در تاریخ ۱۹ خرداد (۹ ژوئن) آغاز می‌کند و قسمت‌های بعدی جمعه هر هفته تقدیم بیننده‌ها می‌شود.

در تریلر تازه فیلم The Crowded Room دنی سالیوان با نقش‌آفرینی تام هالند تلاش می‌کند تا افراد و حوادث مربوط‌به گذشته را به یاد بیاورد؛ درحالی‌که توسط رایا گودوین با هنرنمایی آماندا سایفرد برای مشارکت در تیراندازی مورد بازجویی قرار می‌گیرد. رایا خیلی زود مشکوک می‌شود که احتمالا مورد پنهان دیگری در داستان پیچیده دنی وجود دارد.

آکیوا گلدزمن، خالق و تهیه‌کننده اجرایی سریال کوتاه The Crowded Room است که برای نگارش فیلم‌نامه A Beautiful Mind (ذهن زیبا) برنده جایزه اسکار، گلدن گلوب و بفتا شد. امی رسوم، ساشا لین، ویل چیس و لیور راز از دیگر بازیگرانی به‌حساب می‌آیند که در این سریال درام مهیج به ایفای نقش می‌پردازند. از بازیگرهای مهمان سریال اتاق شلوغ نیز می‌توان به جیسون آیزکس، کریستوفر ابوت، توماس سادوسکی و زکری گولینگر اشاره کرد.

در خلاصه داستان سریال کوتاه The Crowded Room آمده است: «این سریال ماجراهای دنی سالیوان را دنبال می‌کند که در سال ۱۹۷۹ به جرم مشارکت در تیراندازی شهر نیویورک دستگیر می‌شود. این سریال جذاب و هیجان‌انگیز داستان زندگی دنی را به‌وسیله‌ی مجموعه‌ای از مصاحبه‌ها روایت می‌کند که در آن‌ها یک بازپرس کنجکاو به‌سراغ بررسی فراز و نشیب‌های زندگی و گذشته اسرارآمیز این مجرم می‌رود تا پرده از اسرار پنهان بردارد».

الکساندرا میلچان از شرکت EMJAG Productions، آرنون میلچان، یاریو میلچان و مایکل شفر از شرکت New Regency به‌همراه تام هالند به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی سریال The Crowded Room شبکه اپل تی‌وی پلاس فعالیت می‌کنند. این مینی‌سریال درام مهیج با همکاری شرکت اپل و شرکت نیو ریجنسی تولید خواهد شد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده