نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۳

اعلام تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Bear | انتشار اولین پوستر

شبکه FX و هولو تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Bear را تایید و اعلام کرده‌اند. همچنین اولین پوستر فصل دوم این سریال کمدی منتشر شده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش فصل دوم سریال The Bear تایید و اعلام شده است. شبکه FX و هولو اعلام کردند که پخش فصل دوم این سریال کمدی تحسین شده از تاریخ ۲۲ ژوئن ۲۰۲۳ (۱ تیر ۱۴۰۲) از شبکه Hulu آغاز خواهد شد. همچنین اولین پوستر فصل دوم سریال The Bear منتشر شده است که در مرکز آن کارمن برزاتو با یک بشقاب غذا دیده می‌شود که این غذای جذاب را به بینندگان تعارف می‌کند. در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل دوم سریال The Bear

سریال The Bear داستان یک آشپز جوان به‌نام کارمن برزاتو را دنبال می‌کند که به خانه خود در شیکاگو بازگشته است تا کنترل مغازه ساندویچ ایتالیایی و خانوادگی را پس از خودکشی برادرش بر عهده بگیرد. جرمی آلن وایت، ابن ماس-بچراک، آیو ادبیری، لایونل بویس، لیزا کولون زایاس، متی متیسون، ابی الیوت، الیور پلت، کریس وایتسک، ادوین لی گیبسون، خوزه کروانتس و کوری هندریکس، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Bear حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کریستوفر استورر و جوآنا کالو وظیفه ساخت سریال The Bear را بر عهده دارند که برای ساخت فصل دوم این سریال کمدی درام نیز بازگشته‌اند. قابل انتظار است که فصل دوم سریال The Bear مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و پخش شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده