نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۱:۰۲

اعلام تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan

شبکه آمازون تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل چهارم و پایانی سریال Tom Clancy’s Jack Ryan تایید و اعلام شده است. آمازون اعلام کرد که فصل چهارم سریال Jack Ryan در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) از این شبکه پخش خواهد شد تا فاصله کمی میان پخش فصل سوم و فصل پایانی این سریال و تنها حدود ۶ ماه باشد. پیش از این فاصله پخش فصل اول و دوم سریال جک رایان یک ساعت و ۲ ماه و فاصله پخش فصل دوم و سوم حدود ۳ سال و ۲ ماه بوده است.

فصل پایانی سریال Jack Ryan همچنین قرار است کوتاه‌ترین فصل آن نیز باشد و فصل چهارم این سریال تنها دارای ۶ قسمت است. پیش از این سه فصل گذشته هر یک در ۸ قسمت تولید شده بودند و حالا فصل چهارم دارای ۲ قسمت کمتر است. پخش فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan به شکل هفته‌ای ۲ قسمت خواهد بود و قسمت پایانی آن در تاریخ ۱۴ ژوئیه (۲۳ تیر) پخش می‌شود. در ادامه می‌توانید اولین پوستر فصل چهارم و پایانی سریال Tom Clancy’s Jack Ryan را مشاهده کنید:

اولین پوستر فصل چهارم و پایانی سریال Jack Ryan

جان کرازینسکی در نقش جک رایان، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، مایکل پنیا و لوئی اوزاوا چانگ چیان، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل چهارم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل پایانی سریال جک رایان را بر عهده داشته است که پیش از این وظیفه ساخت فصل سوم این سریال را بر عهده داشت.

جک رایان در فصل چهارم و پایانی سریال Tom Clancy’s Jack Ryan با خطرناک‌ترین مأموریت خود مواجه می‌شود که در آن او اکنون معاون جدید اجرایی سازمان CIA است که وظیفه دارد تا یک فساد داخلی را کشف کند و در انجام این کار متوجه یک سری عملیات مشکوک می‌شوند که می‌تواند باعث آسیب پذیری کشورش شود. درحالی‌که جک و تیم تحقیقش متوجه فساد بسیار عمیق می‌شود او به واقعیت بسیار بدتری هم پی می‌برد که در آن یک کارتل مواد مخدر در حال همکاری با یک سازمان تروریستی است که یک توطئه بسیار خطرناک را در نزدیکی کشورش کشف می‌کند که باعث می‌شود او اعتقادی که به سیستمی که همیشه به آن داشته و برای محافظت از آن جنگیده، مورد آزمایش قرار بگیرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده