نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۲۴

اعلام تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا

برادران وارنر تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 به کارگردانی تیم برتون و با بازی مایکل کیتون و جنا اورتگا را تایید و اعلام کرده است.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Beetlejuice 2 مشخص شده است. برادران وارنر اعلام کرد که دنباله فیلم Beetlejuice در تاریخ ۶ سپتامبر ۲۰۲۴ (۱۶ شهریور ۱۴۰۳) روی پرده‌های سینما خواهد رفت که هفته روز کارگر است. مایکل کیتون و وینونا رایدر برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Beetlejuice 2 باز خواهند گشت و تیم برتون مانند قسمت اول وظیفه کارگردانی این قسمت را نیز بر عهده خواهد داشت. جنا اورتگا، بازیگر نقش ونزدی آدامز در سریال Wednesday مدتی پیش به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 اضافه شد.

اورتگا قرار است نقش لیدیا، دختر شخصیت وینونا رایدر را در فیلم بیتل‌جوس 2 بازی کند. همچنین جاستین ثرو با سابقه بازی در سریال The Leftovers دیگر بازیگر جدیدی است که به جمع بازیگران فیلم Beetlejuice 2 اضافه شده است، اما اطلاعاتی از نقش این بازیگر در این فیلم در دسترس نیست. همچنین مراحل فیلم‌برداری و تولید دنباله فیلم بیتل‌جوس قرار است از امروز، چهارشنبه این هفته در لندن آغاز شود. آلفرد گوف و مایلز میلار آخرین نسخه فیلمنامه فیلم Beetlejuice 2 را نوشته‌اند.

مایکل کیتون، الک بالدوین، جینا دیویس، کاترین اوهارا، وینونا رایدر و ماری چیتم، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Beetlejuice حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. این فیلم که با بودجه ۱۵ میلیون دلاری تولید شده بود، موفق شد نزدیک به ۷۵ میلیون دلار در گیشه فروش کند. فیلم بیتل‌جوس موفق شد در مراسم اسکار ۱۹۸۹ جایزه اسکار بهترین گریم را دریافت کند و همچنین نامزد دریافت ۲ جایزه از مراسم بفتا شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده