نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۹

نقش‌آفرینی متیو مک‌کانهی در فیلم جنایی مهیج The Rivals of Amziah King

متیو مک‌کانهی نقش اصلی فیلم جنایی مهیج The Rivals of Amziah King را بازی می‌کند که اندرو پترسون به صندلی کارگردانی آن تکیه زده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که متیو مک‌کانهی برای ایفای نقش اصلی فیلم جنایی مهیج The Rivals of Amziah King (رقبای امزیا کینگ) انتخاب شده است. اندرو پترسون، کارگردان فیلم The Vast of Night (گستره شب) نویسندگی و کارگردانی این فیلم را برای شرکت Black Bear Pictures انجام می‌دهد.

فیلم The Rivals of Amziah King «بسیار اتمسفریک و شخصیت‌محور» است و داستانی را روایت می‌کند که در یک منطقه دورافتاده از اوکلاهاما اتفاق می‌افتد. درحال‌حاضر جزئیات داستانی این فیلم جنایی مهیج مخفی نگه داشته می‌شود، اما متیو مک‌کانهی نقش اصلی آن را ایفا می‌کند. این فیلم در جشنواره فیلم کن به فروش می‌رسد.

دیوید هیمن، تهیه‌کننده فیلم گفت: «وقتی برای اولین‌بار فیلم The Vast of Night را تماشا کردم، متوجه شدم که اندرو پترسون فیلم‌سازی مستعد و دارای نگرش منحصربه‌فرد است. من از همکاری با اندرو بسیار هیجان‌زده‌ام و از او و متیو [مک‌کانهی] برای تولید فیلم Amziah King حمایت می‌کنم که به نظرم اثری خارق‌العاده خواهد شد».

اندرو پترسون، دیوید هیمن، جفری کلیفورد، ویل گرینفیلد، تدی شوارتزمن و مایکل هیملر به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم The Rivals of Amziah King فعالیت می‌کنند. متیو مک‌کانهی اخیرا در انیمیشن Sing 2 (آواز ۲) یونیورسال و انیمیشن سریالی Agent Elvis (مأمور الویس) سونی و نتفلیکس هنرنمایی کرد. این هنرپیشه ۵۳ ساله آمریکایی مشغول انجام مذاکراتی برای نقش‌آفرینی در دنباله بدون نام سریال Yellowstone (یلواستون) است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده