نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۶

خیرش آتوبات‌ها در پوستر کاراکترهای فیلم Transformers: Rise of the Beasts

شرکت یونیورسال پیکچرز پوسترهای جدیدی از کاراکترهای فیلم اکشن علمی-تخیلی Transformers: Rise of the Beasts را منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت پارامونت پیکچرز پوسترهای جدیدی از کاراکترهای فیلم Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این پوسترها به نمایش اتوبات‌ها و ماکسیمال‌هایی نظیر آپتیموس پرایم، آپتیموس پریمال، میراژ و بامبلبی می‌پردازد. این فیلم اکشن علمی-تخیلی در تاریخ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲ (۹ ژوئن ۲۰۲۳) روی پرده سینما خواهد رفت.

پوستر آپتیموس پرایم در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

پوستر آپتیموس پریمال در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed II (کرید ۲) سکان هدایت فیلم Transformers: Rise of the Beasts را در دست داشت و جوبی هارولد، نویسنده فیلم King Arthur: Legend of the Sword (شاه آرتور: افسانه شمشیر) فیلم‌نامه آن را به رشته تحریر درآورد. آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، پیتر کالن، میشل یئو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیتر دینکلیج ازجمله بازیگرانی به‌شمار می‌آیند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم Transformers: Rise of the Beasts به‌عنوان هفتمین فیلم لایو-اکشن تبدیل‌شوندگان با تأثیرپذیری فراوان از سریال Beast Wars (نبردهای جانوران) ساخته شده است. وقایع این فیلم اکشن در دهه ۱۹۹۰ اتفاق می‌افتد و حول محور پیوستن ماکسیمال‌ها، پریداکن‌ها و ترورکان‌ها به درگیری جنجال‌برانگیز بین آتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها می‌چرخد. از تهیه‌کنندگان فیلم می‌توان به دن مورفی، تام دی‌سانتو و لورنزو دی بوناونتورا اشاره کرد.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده