نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۴

اشاره شورانر House Of The Dragon به تولید حداقل ۳ فصل از سریال

رایان کندل، شورانر House Of The Dragon در گفت‌وگو با رسانه ایندی‌وایر گفت که این سریال بیش از ۲ فصل خواهد داشت.

سریال House of the Dragon (خاندان اژدها) شبکه HBO برای فصل دوم تمدید شده است. بسیاری از طرفدارها می‌پرسند در مجموع چند فصل از این پیش‌درآمد سریال Game of Thrones (بازی تاج‌وتخت) تقدیم طرفدارها خواهد شد؟ این موضوع هنوز معلوم نیست، اما رایان کندال، شورانر سریال در مصاحبه جدیدی گفت که نمی‌خواهد این نمایش بیش از اندازه طولانی شود.

رایان کندال در گفت‌وگو با رسانه IndieWire تأکید کرد که سریال پیش‌درآمد House of the Dragon حداقل ۳ فصل خواهد داشت، اما گفت‌وگو درباره‌ی مجموع تعداد فصل‌های آن ادامه دارد: «این نمایش بیش از ۲ فصل خواهد داشت. این یکی از مسائلی است که در خصوص آن بحث می‌کنیم. [باید از خود پرسید] چه زمانی را برای اتمام سریال مناسب می‌دانید که احساس کوتاهی بیش از اندازه به طرفدارها ندهد و درعین‌حال به حد افراط کش نیاید؟».

در مقام مقایسه، سریال Game of Thrones در طول ۸ فصل تقدیم طرفدارها شد. جرج آر. آر. مارتین برای تولید ۱۰ فصل و در مجموع ۱۰۰ اپیزود از سریال بازی تاج‌وتخت با شبکه HBO رایزنی کرده بود، ولی این تلاش‌ها درنهایت مثمر ثمر واقع نشد. این نویسنده سرشناس امیدوار بود تا گیم آو ترونز به مدت ۱۰ سال ادامه پیدا کند تا زمان کافی برای جمع‌بندی شایسته سریال در اختیار نویسندگان قرار بگیرد و تجربه‌ی رضایت‌بخش‌تری را برای بیننده‌ها رقم بزند.

رایان کندال نه‌تنها به‌عنوان شورانر سریال House of the Dragon فعالیت می‌کند، بلکه وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی یک سریال اسپین-آف دیگر Game of Thrones را برعهده دارد که Dunk and Egg (دانک و اگ) نامیده می‌شود. فصل دوم سریال خاندان اژدها، بی‌تاثیر از اعتصاب نویسندگان هالیوود مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. زیرا نگارش فیلم‌نامه آن تمام شده است. فصل دوم این سریال احتمالا ۸ قسمت خواهد داشت که ۲ قسمت کمتر از نخستین فصل است.

شبکه اچ‌بی‌اُ هنوز تاریخ آغاز فصل دوم سریال House Of The Dragon را اعلام نکرده است و باید زمان بیشتری را برای انتشار اطلاعات موثق منتظر بمانیم، اما طرفدارها احتمالا نباید پیش از ژوئن ۲۰۲۴ منتظر شروع پخش آن باشند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده