نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۲۸

مشخص شدن تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن ماریو

به‌تازگی تاریخ انتشار نسخه با کیفیت و VOD انیمیشن The Super Mario Bros. Movie مشخص و اعلام شده است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie پس از ۴ هفته صدرنشینی در گیشه آمریکا سرانجام جای خود را به فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 داد، اما فروش فوق‌العاده آن همچنان ادامه دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار نسخه با کیفیت انیمیشن ماریو مشخص و اعلام شده است. نسخه VOD انیمیشن Mario قرار است در تاریخ ۱۶ می امسال (۲۶ اردیبهشت) که سه‌شنبه هفته آینده خواهد شد منتشر شود، اما پست مربوط‌به این خبر فعلا حذف و برداشته شده است و احتمال تغییر این تاریخ وجود دارد.

در هر حال یونیورسال به‌طور کلی انیمیشن‌ها و فیلم‌های خود را با فاصله زمانی کم در VOD که سیستم اجاره فیلم و تماشا آن به شکل دیجیتالی به مدت محدود است، منتشر می‌کند و در آینده نسخه دیجیتالی و بلوری آثار خود را عرضه خواهد کرد. انیمیشن The Super Mario Bros. Movie تاکنون ۱.۱۵۵ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده که ۵۱۸.۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۶۳۷.۱ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان بوده است. انیمیشن ماریو هم‌اکنون پر فروش اقتباس سینمایی از روی بازی‌های ویدیویی است.

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.


منبع TheDirect
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده