نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۹

نمایش ظاهر متفاوت ساموئل ال جکسون در تصاویر جدید سریال Secret Invasion

مجله امپایر تصاویر جدیدی از سریال Secret Invasion با بازی ساموئل ال جکسون منتشر کرده است که در آن شاهد ظاهر متفاوت نیک فیوری هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از سریال Secret Invasion منتشر شده است. مجله امپایر شماره جدید خود را به سریال تهاجم مخفی اختصاص داده و به همین منظور دو تصویر روی جلد و دو تصویر جدید از سریال جدید دنیای سینمایی مارول منتشر کرده است. تمرکز تصاویر روی جلد روی نیک فیوری و اسکرول‌ها است و در یک تصویر می‌توان نیک فیوری را با ظاهری متفاوت مشاهده کرد و در تصویر دوم یک اسکرول در حال نجات یک سرباز از میدان نبرد است. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

پیش از این مجله امپایر اطلاعات جدیدی از سریال Secret Invasion را نیز منتشر کرده بود که براساس آن، سریال تهاجم مخفی در ۶ قسمت تولید شده است که مدت زمان هر قسمت یک ساعت خواهد بود. همچنین لحن سریال نسبت به دیگر آثار اخیر دنیای سینمایی مارول جدی‌تر است. اتفاقات سریال تهاجم مخفی درواقع به‌دنبال حوادث فیلم Captain Marvel آغاز می‌شود و اکنون اسکرول‌ها در زمین حضور دارند و در طول آن نیک فیوری قرار است با همکاری برخی از اسکرول‌ها مثل اورت راس، ماریا هیل و دیگر متحدانش به‌دنبال خنثی کردن حمله اسکرول‌های مهاجم را بگیرد و مانع نابودی بشریت شود. 

ساموئل ال جکسون در نقش نیک فیوری، بن مندلسون در نقش تالوس، کوبی اسمالدرز در نقش ماریا هیل، مارتین فریمن در نقش اورت راس، دان چیدل در نقش وار ماشین، الیویا کلمن، امیلیا کلارک، کینگلزی بن-ادیر، کریستوفر مک‌دونالد، کتی فینران و کیلیان اسکات، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Secret Invasion حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کایل برداستریت به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال Secret Invasion حضور دارد. همچنین توماس بزوچا و علی سلیم وظیفه کارگردانی قسمت‌های مختلف سریال تهاجم مخفی را بر عهده داشته‌اند.

پخش سریال Secret Invasion از تاریخ ۲۱ ژوئن (۳۱ خرداد) از شبکه دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.


منبع HeroicHollywood
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده