نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۰۲

توقف تولید فصل پنجم سریال Stranger Things به علت اعتصاب نویسندگان

برادران دافر اعلام کردند که مراحل تولید فصل پنجم سریال Stranger Things تا مدت زمان نامشخصی به علت اعتصاب نویسندگان متوقف شده است.

از روز پنج‌شنبه هفته گذشته اعتصابات سراسری نویسندگان به علت دستمزد و امنیت شغلی پایین آغاز شد که در نتیجه آن باعث تعطیلی برنامه Saturday Night Live تا توقف مراحل پیش تولید فیلم Blade تا مدت زمان نامشخصی شده است. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، یکی از سریال‌های بزرگ تحت تاثیر این اعتصاب مهم قرار گرفته است. برادران دافر با انتشار توییتی در صفحه نویسندگان سریال Stranger Things در توییتر اعلام کردند که مراحل تولید فصل پنجم و پایانی این سریال نیز متوقف شده است.

برادران دافر گفتند در‌حالی‌که شروع تولید و کار کردن دوباره با بازیگران و تیم تولید فوق‌العاده سریال هستند، اما شروع مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پایانی سریال Stranger Things در دوران اعتصاب نویسندگان امکان‌پذیر نیست و ضمن حمایت از این اعتصاب سراسری و فلج کننده، آن‌ها ابراز امیدواری کردند تا توافق عادلانه‌ای به‌زودی بین طرفین حاصل شود تا آن‌ها بتوانند به کار خود بازگردند.

برادران دافر در پشت صحنه فصل سوم سریال Stranger Things

پیش از این قرار بود طی ماه جاری مراحل فیلم‌برداری فصل پایانی سریال اتفاقات ناآشنا آغاز شود، اما در حال حاضر برنامه مشخصی برای از سرگیری تولید این سریال مشخص نشده است. اگرچه منابع مختلف می‌گویند اگر این اعتصاب خیلی طولانی نشود، احتمال کمی دارد که تاثیر زیادی روی زمان‌بندی ساخت پروژه‌های بزرگی مثل سریال Stranger Things 5 ایجاد شود، اما طولانی‌تر شدن این اعتصاب قطعا باعث تاخیرهای زیادی خواهد شد که نتایج آن در آینده بیشتر دیده می‌شود.

میلی بابی براون، دیوید هاربر، فین ولفهارد، کلب مک‌لاگلین، نوآ اشنپ، سیدی سینک، وینونا رایدر، جو کری، مایا هاوک، چارلی هیتون، ناتالیا دایر، کارا بوینو، پرایا فرگوسن، برت گلمن، ادواردو فرانکو و جیمی کمپبل باور، از جمله بازیگرانی هستند که انتظار می‌رود در فصل پنجم سریال Stranger Things برای نقش‌آفرینی دوباره بازگردند. مانند چهار فصل گذشته برادران دافر برای ساخت سریال Stranger Things 5 باز خواهند گشت.

انتظار می‌رود فصل پنجم سریال Stranger Things که در ۸ قسمت تولید خواهد شد، در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده