نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۲۷

مواجهه با اسپایدر-کت و اسپایدر-رکس در تریلرهای انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شرکت سونی پیکچرز دو تریلر تازه از انیمیشن بسیار مورد انتظار Spider-Man: Across the Spider-Verse پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که تریلرهای جدیدی از انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) شرکت Sony Pictures به اشتراک گذاشته شده است. این دو تریلر گونه‌های بیشتری از اسپایدرمن ازجمله اسپایدر-کت و اسپایدر-رکس را به نمایش در می‌آورند. انیمیشن بسیار مورد انتظار مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی برای اکران در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) در نظر گرفته شده است.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در این تاریخ با فیلم مهیج ترسناک The Boogeyman (لولوخورخوره) استودیو قرن بیستم در گیشه رقابت خواهد کرد. این انیمیشن در ماه اکران فیلم Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران)، انیمیشن Elemental (بنیادین)، فیلم The Flash (فلش) و فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) روی پرده سینما می‌رود.

دانلود ویدیو از آپارات

دانلود ویدیو از آپارات

خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون سکان هدایت انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را در دست داشتند. شامیک مور، هیلی استاینفلد، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، جیسون شوارتزمن، برایان تایری هنری، لورین ولز، گرتا لی، ریچل درچ، جورما تاکونی، شیا ویگهام، کاران سونی و اسکار آیزاک ازجمله صداپیشه‌هایی به‌شمار می‌آیند که در این انیمیشن ابرقهرمانی مارول به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

در خلاصه داستان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse می‌خوانیم: «مایلز مورالز برای فصل بعدی حماسه Spider-Verse باز می‌گردد و پس از دیدار دوباره با گوئن استیسی، اسپایدرمن خیرخواه منطقه بروکلین به درون جهان‌های موازی پرتاب می‌شود؛ جایی‌که یک تیم از تبار عنکبوتی‌ها تلاش دارند تا از عالم هستی محافظت کنند. اما زمانی‌که قهرمانان درباره نحوه مقابله با تهدید تازه به اختلاف می‌خورند، مایلز مورالز خود را در مقابل دیگر عنکبوتی‌ها می‌بیند و باید معنای قهرمان بودن را دوباره تعریف کند تا بتواند افراد نزدیک به خود را نجات دهد».

فیل لرد، کریس میلر، ایمی پاسکال، آوی آراد و کریستینا استینبرگ به‌همراه آلونزو رووالکابا وظیفه تهیه‌کنندگی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را برعهده دارند و پیتر رمزی، کارگردان انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) و آدیتیا سود به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی آن فعالیت می‌کنند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده