نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۴۶

پیوستن بازیگر Banshees of Inisherin به برد پیت در فیلم فرمول یک و جدید اپل

کری کندن، بازیگر فیلم The Banshees of Inisherin قرار است در فیلم جدید اپل با محوریت فرمول یک و با بازی برد پیت بازی کند.

برد پیت، بازیگر برنده یک جایزه اسکار برای بازی در فیلم Once Upon A Time in Hollywood قرار است در یک فیلم مسابقه‌ای به کارگردانی جوزف کوشینسکی، کارگردان فیلم Top Gun: Maverick به ایفای نقش بپردازد و این فیلم با الهام از مسابقات فرمول یک که در حال حاضر نامی ندارد در دست ساخت است، از شبکه اپل تی وی پلاس پخش خواهد شد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، حضور بازیگر دیگری در این فیلم مشخص شده است.

برد پیت بازیگر فیلم Bullet Train

کری کندن، بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار برای بازی در فیلم The Banshees of Inisherin به این فیلم با موضوع فرمول یک اضافه شده است؛ فیلمی که گفته می‌شود با بودجه بزرگی تولید خواهد شد. در حال حاضر اطلاعاتی از نقش کندن در دسترس نیست، اما دامسون ایدریس، بازیگر سریال Snowfall دیگر بازیگری است که به جمع بازیگران این فیلم مسابقه‌ای اضافه شده است. جری بروکهایمر، تهیه‌کننده با سابقه هالیوود نیز در این فیلم ریسینگ به‌عنوان تهیه‌کننده حضور دارد.

ایرن کروگر که پیش از این به‌عنوان نویسنده با کوشینسکی در فیلم Top Gun 2 همکاری کرده بود و نوشتن فیلمنامه آثار دیگری چون فیلم Dumbo، فیلم Ghost in the Shell و سه قسمت از فیلم Transformers را نیز بر عهده داشته،‌ وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم مسابقه‌ای را بر عهده دارد. برد پیت در این فیلم نقش راننده بازنشسته‌ای را بر عهده دارد که حالا از بازنشستگی خارج شده و باید درکنار یک راننده تازه‌کار با غول‌های این ورزش به رقابت بپردازد.

دامسون ایدریس و پلی استیشن 5

این فیلم ریسینگ درواقع دومین همکاری مشترک اپل استودیو با برد پیت و استودیو فیلمسازی Plan B Entertainment است. اپل پیش از این حقش تولید فیلم بدون نام دیگری با بازی برد پیت و جرج کلونی و به کارگردانی جان واتس، کارگردان فیلم Spider-Man: No Way Home را خریداری کرده بود. علاوه‌بر فیلم The Banshees of Inisherin، کری کندن سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم Gold، فیلم Three Billboards Outside Ebbing, Missouri، فیلم Bad Samaritan، فیلم Dreamland، سریال Roma، سریال Better Call Saul و سریال Ray Donovan را دارد.

او همچنین به‌عنوان صداپیشه فرایدی، دستیار صوتی تونی استارک در دنیای سینمایی مارول حضور داشته است و از کارهای آینده او می‌توان به بازی در فیلم Night Swim، فیلم In the Land of Saints and Sinners و سریال Star Wars: Skeleton Crew اشاره کرد.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده