نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۰۸

رکوردشکنی انیمیشن مرد عنکبوتی ۲ در زمینه مدت زمان

مدت زمان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse فاش شده است که آن را تبدیل به بلندترین انیمیشن سینمایی می‌کند.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مدت زمان انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse مشخص شده است. طبق اطلاعات ثبت شده در وب‌سایت سینماهای زنجیره‌ای AMC، انیمیشن مرد عنکبوتی 2 با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۶ دقیقه یا به عبارتی ۱۳۶ دقیقه روی پرده‌های سینما خواهد رفت. در یک مقایسه انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse با مدت زمان ۱ ساعت و ۵۶ دقیقه تولید و در سال ۲۰۱۸ اکران شده بود.

همچنین انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse درواقع هم‌اکنون طولانی‌ترین انیمیشن تولید شده در استودیوهای هالیوودی لقب گرفته است که مدت زمان آن کمی بیشتر از انیمیشن The Lord of the Rings با مدت زمان ۲ ساعت و ۱۲ دقیقه که توسط United Artists در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود و انیمیشن Fantasia دیزنی با مدت زمان ۲ ساعت و ۶ دقیقه است و رکورد جدیدی در این زمینه محسوب می‌شود.

مبارزه مایلز مورالز و اسپایدر گوئن با اسپات در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse

شمیک مور، هیلی استاینفلد، اسکار آیزاک، جیک جانسون، ایسا رای، دنیل کالویا، کاران سونی، جیسون شوارتزمن، جورما تاکونی، گرتا لی،‌ ریچل درچ، لونا لورن ولز و برایان تایری هنری، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. فیل لرد و کریستوفر میلر نیز به‌عنوان تهیه‌کننده در دنباله انیمیشن مرد عنکبوتی بازگشته‌اند.

انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در تاریخ ۲ ژوئن (۱۲ خرداد) اکران خواهد شد و انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse نیز برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است. خواکیم دوس سانتوس، کمپ پاورز و جاستین کی. تامپسون وظیفه کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse را براساس فیلمنامه‌ای از دیوید کالاهام، فیل لرد و کریستوفر میلر بر عهده دارند.


منبع Gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده