نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۰

انتخاب بازیگر سریال The Boys برای نقش جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 2

کارل اربن، بازیگر نقش بیلی بوچر در سریال The Boys در حال مذاکره با برادران وارنر برای بازی در نقش جانی کیج در فیلم Mortal Kombat 2 است.

نیو لاین سینما در حال ساخت دنباله فیلم Mortal Kombat است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر نقش جانی کیج در این فیلم احتمالا مشخص شده است. TheWrap گزارش داد که کارل اربن، بازیگر ۵۰ ساله نیوزیلندی در حال انجام مذاکرات پایانی با برادران وارنر برای حضور در فیلم Mortal Kombat 2 است که گفته می‌شود او قرار است نقش جانی کیج را در این فیلم بازی کند. سیمون مک کوید، کارگردان فیلم Mortal Kombat برای کارگردانی دنباله این فیلم اکشن باز خواهد گشت.

جرمی اسلیتر، نویسنده سریال Moon Knight و سریال The Umbrella Academy وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Mortal Kombat 2 را بر عهده دارد. فیلم Mortal Kombat در سال ۲۰۲۱ در سالن‌های سینما و شبکه HBO Max اکران شد و نقدهای متوسط و ضعیفی را از منتقدان و تماشاگران دریافت کرد. فیلم مورتال کامبت در مجموع بیش از ۸۳/۷ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است که این فروش شامل بیش از ۴۲/۳ میلیون دلار در آمریکای شمالی و ۴۱/۴ میلیون دلار در دیگر کشورهای جهان می‌شود.

جانی کیج یکی از شخصیت‌های سری بازی Mortal Kombat

البته فیلم مورتال کامبت با استقبال بسیار خوب کاربران شبکه HBO Max نیز مواجه شده است. در دنیای بازی Mortal Kombat، جانی کیج یکی از قهرمانان اصلی مدافع دنیای Earthrealm است که محبوبیت زیادی بین طرفداران دارد و در پایان قسمت اول فیلم مورتال کامبت به حضور او در قسمت دوم اشاره شده بود. در قسمت‌های بعدی بازی Mortal Kombat شخصیت کیسی کیج، دختر او این نقش را دریافت کرد.

کارل اربن این روزها بیشتر برای بازی در نقش بیلی بوچر در سریال The Boys شناخته می‌شود و همچنین او نقش ائومیر را در فیلم‌های ارباب حلقه ها چون فیلم The Lord of the Rings: The Two Towers و فیلم The Lord of the Rings: The Return of the King بازی کرده است. از دیگر نقش‌های شاخص اربن می‌توان به حضور در فیلم Thor: Ragnarok، فیلم Dredd، فیلم The Chronicles of Riddick، فیلم The Bourne Supremacy، فیلم Doom، سه‌گانه فیلم Star Trek، فیلم Pete's Dragon و انیمیشن The Sea Beast اشاره کرد.


منبع TheWrap
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده