نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۴۳

تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل سوم و پایانی توسط نتفلیکس

شبکه نتفلیکس به‌طور رسمی از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل سوم خبر داد که فصل سوم این سریال قرار است پایانی برای این سریال باشد.

مدتی پیش بود که فصل دوم سریال Sweet Tooth از شبکه نتفلیکس پخش شد و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دندان شیرین به خط پایان خود نزدیک شده است. شبکه نتفلیکس امروز از تمدید سریال Sweet Tooth برای فصل سوم خبر داده است که فصل سوم این سریال از مجموعه دی سی قرار است فصل پایانی آن باشد. نتفلیکس تصویری در این رابطه منتشر کرده است که به ادامه ماجراجویی گاس در آلاسکا اشاره دارد:

پوستر تایید ساخت فصل سوم و پایانی سریال Sweet Tooth

سازندگان سریال Sweet Tooth در مورد تمدید این سریال برای فصل سوم و پایانی ابراز هیجان کردند و آن را پایانی تلخ و شیرین برای ماجراجویی گاس و عوامل تولید می‌دانند. اگرچه هنوز تایید نشده است، اما قابل انتظار است که فصل سوم سریال دندان شیرین مانند دو فصل اول در ۸ قسمت تولید شود که می‌توان انتظار داشت در سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.

کمیک Sweet Tooth توسط جف لمیر خلق و نوشته شده که در مجموع ۴۰ جلد از آن نوشته و در بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ توسط ورتیگو و دی سی چاپ و منتشر شده است. درواقع کمیک و سریال Sweet Tooth ترکیبی از یک اثر ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی است. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی به‌عنوان تهیه‌کننده در سریال Sweet Tooth حضور دارند که درواقع این سریال توسط استودیو تیم داونی و بخش تلویزیونی برادران وارنر در کشور نیوزیلند تولید شده است.

کریستین کانوری، نانسو آنوزی، عدیل اختر، دانیا رامیرز، نيل سانديلاندس، استفانیا لاوی اوون، الیزا ولانی، مارلون ویلیامز، یوناس کیبریب، کریستوفر شان کوپر جونیور، ایمی سایمتز و روزالیند چائو، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Sweet Tooth حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جیمز برولین در نقش راوی در این سریال فانتزی حضور دارد. جیم میکل، وظیفه ساخت، کارگردانی و نوشتن فیلمنامه سریال Sweet Tooth را بر عهده داشته است که بث شوارتز به‌عنوان دستیار شورانر به ساخت این سریال به میکل کمک کرده است که برای ساخت فصل سوم سریال دندان شیرین باز خواهند گشت.


منبع UPI
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده