نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۴

رقابت برای قهرمانی در اولین تریلر فیلم Gran Turismo

سونی پیکچرز اولین تریلر رسمی فیلم Gran Turismo را منتشر کرد که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این فیلم هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Gran Turismo منتشر شده است. در اولین تریلر گرن توریسمو شاهد تلاش یک نوجوان برای تبدیل شدن از یک گیمر و طرفدار بازی Gran Turismo به یک راننده حرفه‌ای هستیم که او توسط شخصیت دیوید هاربر در فیلم برای رسیدن به این هدف آموزش خواهید دید. در طول تریلر شاهد ترکیب تصاویر فیلم با نمایش‌های بازی آن نیز هستیم و در ادامه می‌توانید اولین تریلر فیلم Gran Turismo را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، سونی اولین پوستر رسمی فیلم Gran Turismo را نیز منتشر کرده است که در آن شاهد حضور اورلاندو بلوم و دیوید هاربر درکنار آرچی مدکوی هستیم و در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر نیز باشید:

اولین پوستر رسمی فیلم Gran Turismo

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 وظیفه کارگردانی فیلم Gran Turismo را بر عهده دارد. فیلم گرن توریسمو براساس یک داستان واقعی در دست ساخت است که داستان یک گیمر نوجوان را دنبال می‌کند که با پلی استیشن از تجربه بازی Gran Turismo لذت می‌برد و رویای تبدیل شدن به یک راننده حرفه‌ای را در سر داشت. این شخص اکنون واقعا تبدیل به یک راننده حرفه‌ای مسابقات اتومبیل‌رانی شده است.

دیوید هاربر، آرچی مدکوی، اورلاندو بلوم،‌ دارن بارنت، جرالدین استل هالیول، جاشا استرادوسکی، دنیل پویگ، جایمن هانسو و توماس کرچمان از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Gran Turismo حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم گرن توریسمو براساس یک مجموعه محبوب ریسینگ پلی استیشن ساخته شده است. همچنین جیسون هال، نویسنده فیلم American Sniper و زک بایلین،‌ نویسنده فیلم King Richard وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Gran Turismo را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Gran Turismo قرار است در تاریخ ۱۱ آگست (۲۰ مرداد) روی پرده‌های سینما برود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده