نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۵

بازگشت یکی از شخصیت‌های محبوب ددپول ۲ در فیلم Deadpool 3

راب دلینی از اعضای تیم X-Force در فیلم Deadpool 2 قرار است برای نقش‌آفرینی دوباره در فیلم Deadpool 3 با بازی رایان رینولدز بازگردد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازگشت یکی از بازیگران محبوب فیلم ددپول ۲ در قسمت سوم فیلم Deadpool مشخص شده است. ددلاین خبر داد که راب دلینی، بازیگر نقش پیتر در فیلم Deadpool 3 باز خواهد گشت. پیتر در قسمت دوم فیلم ددپول یکی از اعضای تیم X-Force بود که محبوبیت زیادی بین تماشاگران پیدا کرد. پیش از این بازگشت بازگشت مورنا باکارین در نقش ونسا کارلیسل، استفان کاپیچیچ در نقش کلوسوس کاران سونی در نقش دوپیندر (راننده تاکسی) و لزلی اوگامس در نقش Blind Al در فیلم ددپول 3 مشخص شده بود.

چنگال ولورین روی صورتک ددپول در لوگو فیلم Deadpool 3

همچنین رایان رینولدز، بازیگر نقش ددپول و هیو جکمن،‌ بازیگر نقش وولورین قرار است در قسمت سوم فیلم Deadpool بازگردند. همچنین اما کورین در نقش محوری شرور و منفی و متیو مک‌فادین در یک نقش نامشخص از جمله بازیگران جدیدی هستند قرار است در فیلم Deadpool 3 حضور داشته باشند. شان لوی، کارگردان فیلم Free Guy و فیلم The Adam Project، وظیفه کارگردانی فیلم Deadpool 3 را بر عهده دارد که البته نام فیلم هنوز قطعی نیست و گفته می‌شود در نام فیلم احتمالا به نام ولورین نیز اشاره خواهد شد.

رت ریس و پال ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول فیلم Deadpool را نوشته بودند، وظیفه نوشتن بازنویسی فیلم Deadpool 3 را بر عهده گرفته‌اند که زب ولز به نوشتن آن به ریس و ورنیک کمک خواهد کرد. پیش نویس اولیه فیلمنامه پیش از این توسط وندی مولینیو و لیزی مولینیو-لوگلین ملقب به خواهران مولینیو که بیشتر برای نوشتن فیلمنامه انیمیشن Bob's Burgers شناخته می‌شوند، نوشته شده بود.

علاوه‌بر فیلم Deadpool 2، دلینی سابقه بازی در آثار دیگری چون فیلم The Hustle، فیلم Hobbs & Shaw، فیلم Last Christmas، فیلم Bombshell، فیلم Tom & Jerry، فیلم Wrath of Man، فیلم Home Sweet Home Alone، فیلم The Bubble و فیلم The School for Good and Evil را نیز داشته است و از آثار آینده او می‌توان به فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، فیلم Argylle، فیلم Love at First Sight، یک قسمت از فصل ششم سریال Black Mirror و سریال Bad Monkey اشاره کرد.

فیلم Deadpool 3 قرار است در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۲۴ (۱۸ آبان ۱۴۰۳) اکران شود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده