نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۱۷

نقش‌آفرینی سیدنی چندلر در سریال Alien شبکه FX

سیدنی چندلر، بازیگر فیلم Don’t Worry Darling برای ایفای یکی از نقش‌های اصلی سریال Alien شبکه FX انتخاب شد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که سیدنی چندلر، بازیگر فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) و سریال کوتاه Pistol (تپانچه) به‌عنوان نخستین بازیگر سریال Alien (بیگانه) شبکه FX معرفی شده است. این هنرپیشه آمریکایی نقش یکی از کاراکترهای اصلی سریال را بازی می‌کند، اما هیچ جزئیات دیگری از داستان و شخصیت‌های آن در دست نیست. البته هیچ کاراکتری از فیلم‌های بیگانه در این سریال حضور نخواهند داشت.

جان لندگراف در اواخر سال ۲۰۲۰ تأیید کرد که وقایع سریال Alien در سیاره‌ی زمین اتفاق می‌افتد. در گذشته جان لندگراف اعلام کرد که این سریال تقریبا ۷۰ سال آینده‌ی سیاره‌ی زمین را به نمایش می‌گذارد و پیش‌درآمد نخستین فیلم مجموعه بیگانه خواهد بود. باعنایت‌به اینکه حوادث فیلم بیگانه به کارگردانی ریدلی اسکات در سال ۲۱۲۲ اتفاق می‌افتاد، وقایع سریال بیگانه شبکه‌ی اف‌ایکس تقریبا ۳۰ سال پیش از نبرد الن ریپلی با زنومورف جریان خواهد داشت.

نوآ هاولی قبلا در گفت‌وگو با رسانه اسکوایر جزئیات بیشنری از سریال Alien را با طرفدارها به اشتراک گذاشت: «ما در فیلم‌های [بیگانه] شرکت ویلند-یوتانی را داریم که آشکارا روی توسعه‌ی هوش مصنوعی کار می‌کنند، اما چه اتفاقی می‌افتد اگر شرکت‌های دیگری درتلاش برای یافتن جاودانگی به سایر روش‌ها مانند پیشرفت انسان ماشینی یا دستیابی به فرانسان‌ها باشند؟ کدام یک از این فناوری‌ها پیروز خواهد شد؟ من این وضع را مثل تقابل ادیسون، وستینگهاوس و تسلا می‌دانم. یکی از آن‌ها باید برق را در انحصار خود دربیاورد. ما فقط نمی‌دانیم که درنهایت چه کسی موفق خواهد شد».

نوآ هاولی سریال Alien را برای شبکه اف‌ایکس تولید می‌کند. این کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده آمریکایی با تولید سریال جنایی درام-کمدی Fargo مورد تحسین قرار گرفت؛ اثری که با اقتباس از یک فیلم با همین نام به کارگردانی برادران کوئن ساخته شد. باتوجه‌به عملکرد درخشان نوآ هاولی در تولید سریال فارگو و کار عالی شبکه FX در تولید اقتباس تلویزیونی What We Do in the Shadows (آنچه در سایه انجام می‌دهیم)، می‌توان به سریال بیگانه امیدوار بود.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده