نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۱

پیوستن پدرو پاسکال به فیلم گلادیاتور ۲

پدرو پاسکال در حال انجام مذاکرات نهایی برای نقش‌آفرینی در فیلم Gladiator 2 به کارگردانی ریدلی اسکات است.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که پدرو پاسکال، بازیگر سریال The Mandalorian (مندلورین) و سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) در فیلم Gladiator 2 (گلادیاتور ۲) به کارگردانی ریدلی اسکات به ایفای نقش می‌پردازد. همان‌طور که رسانه Deadline گزارش داد، این هنرپیشه مشغول انجام مذاکرات نهایی برای نفش‌آفرینی در دنباله فیلم گلادیاتور است که اخیرا کانی نیلسن و جوزف کوئین به جمع بازیگرهای آن پیوستند.

ریدلی اسکات فیلم Gladiator 2 را کارگردانی می‌کند و دیوید اسکارپا فیلم‌نامه آن را قلم می‌زند. وقایع این دنباله سال‌ها پس از اتفاقات قسمت اول رخ می‌دهد. در این فیلم پل مسکال نقش لوسیوس، پسر بزرگسال لوسیلا با هنرنمایی کانی نیلسن را بازی خواهد کرد که در نخستین فیلم گلادیاتور حضور داشت. بری کیوگن، بازیگر فیلم The Banshees of Inisherin (بنشی‌های اینیشرین) و دنزل واشینگتن، بازیگر برنده اسکار نیز در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

مایکل پروس، رئیس شرکت Scott Free و ریدلی اسکات به‌همراه لوسی فیشر و داگلاس ویک از شرکت Red Wagon Entertainment وظیفه تهیه‌کنندگی فیلم Gladiator 2 را برعهده دارند. شرکت یونیورسال که با همکاری شرکت DreamWorks قسمت اول گلادیاتور را تولید کرد، در این پروژه دخیل است. برخی از عوامل تولید فیلم Gladiator نظیر جانتی یتس، طراح لباس و آرتور مکس، طراح تولید دوباره برای کار روی دنباله باز می‌گردند.

راسل کرو نقش ماکسیموس، واکین فینیکس نقش کومودوس، الیور رید نقش آنتونیوس، جایمن هانسو نقش جوبا و تامی فلاناگان نقش سیسرو را در نخستین فیلم گلادیاتور بازی کردند. این فیلم ماجرای یک ژنرال رومی بی‌آبرو را دنبال می‌کند که پس از خیانت کومودوس، پسر حریص امپراتور به یک گلادیاتور تبدیل می‌شود. راسل کرو با ایفای نقش ماکسیموس در فیلم گلادیاتور به شهرت جهانی رسید. فیلم Gladiator برنده پنج جایزه اسکار شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده