نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱

تولید انیمیشن سریالی Vampire Survivors توسط سازنده جان ویک

لوکا گالانته، بنیان‌گذار شرکت Poncle با همکاری شرکت Story Kitchen مشغول تولید انیمیشن سریالی Vampire Survivors است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که لوکا گالانته، بنیان‌گذار شرکت Poncle مشغول همکاری با شرکت Story Kitchen برای تولید یک اقتباس تلویزیونی از بازی گوتیک دلهره‌آور Vampire Survivors است.

بازی Vampire Survivors از نظر لحن، ترکیبی از مجموعه Vox Machina و Castlevania است که وقایع آن در ایتالیا سال ۲۰۲۱ اتفاق می‌افتد. ومپایر سروایورز ماجراهای اعضای خانواده بلپیس را دنبال می‌کند که درصدد پایان دادن به سلطه بیسکونت دراکولو برمی‌آیند. در این بازی برنده‌ی جوایز، بازیکن‌ها کنترل یک کاراکتر مهاجم را در دست می‌گیرند که باید با امواج پیاپی هیولاها مبارزه کنند و تا زمان ممکن از هجوم دشمنان جان سالم به در ببرند.

جست‌وجو جهت یافتن نویسنده برای انیمیشن سریالی Vampire Survivors آغاز شده است. لوکا گالانته در بیانیه‌ای گفت: «داستان مهم‌ترین المان Vampire Survivors است. ساخت انیمیشن سریالی این اثر مستقل که در تعطیلات آخرهفته خود تولید کردم، مانند تحقق یک رؤیا بود. همکاری با چنین افراد باتجربه و بااستعدادی برای تولید این نمایش عالی است. نمی‌دانم که آیا آن‌ها متوجه شده‌اند که حتی یک خون‌آشام نیز در ومپایر سروایورز وجود ندارد؟».

شرکت Story Kitchen توسط دریک کولستاد، خالق و نویسنده مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک)، دیمیتری ام. جانسون، تهیه‌کننده فیلم Sonic the Hedgehog (سونیک خارپشت) و مارک گلدبرگ تأسیس شده است.

انیمیشن Vampire Survivors جدیدترین اقتباس از بازی‌ها به‌شمار می‌آید. از دیگر اقتباس‌های در دست تولید می‌توان به Tomb Raider (مهاجم مقبره) و Splinter Cell (اسپلینتر سل) نتفلیکس، Toejam and Earl (توجام و ارل) و It Takes Two (دو نفر لازم است) آمازون و Streets of Rage (شورش در شهر) لاینزگیت اشاره کرد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده