نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۳۱

نبرد حماسی ربات ها در تریلر جدید فیلم Transformers 7

پارامونت امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Transformers: Rise of the Beasts را منتشر کرده است که خبر از نبردهای بزرگ بین تبدیل شوندگان می‌دهد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است. پارامونت امروز تریلر جدید و رسمی فیلم Transformers 7  را منتشر کرده است که در طول آن شاهد نبرد بزرگ بین تبدیل شوندگان مختلف هستیم که تهدید بزرگی آینده بشریت و زمین را به خطر انداخته است و حالا گروه‌های مختلف باید رو‌به‌روی یکدیگر قرار بگیرند و با هم مبارزه کنند. در ادامه تریلر جدید فیلم Transformers: Rise of the Beasts را می‌توانید تماشا کنید:

تماشا از یوتیوب

همچنین پوسترهای جدیدی از فیلم Transformers: Rise of the Beasts منتشر شده است که در آن شاهد ترکیب از پوستر رسمی جدید فیلم به‌همراه پوسترهای شخصیت‌های این فیلم هستیم که در آن بیشتر با شخصیت‌های فیلم و ظاهر آن‌ها می‌توانیم آشنا شویم:

پوستر رسمی فیلم Transformers: Rise of the Beasts

پوستر یونیکورن در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

پوستر اپتیموس پرایم در فیلم Transformers: Rise of the Beasts

آنتونی راموس، دومینیک فیش‌بک، لونا لورین ولز، توبی نویگو، پیتر کالن در نقش اپتیموس پرایم، پیتر دینکلیج در نقش یونیکورن، ران پرلمن، میشل یئو، پیت دیویدسون و کولمن دومینگو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Transformers: Rise of the Beasts حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در این فیلم قرار است شاهد معرفی گروه‌های جدیدی چون ماکسیمال‌ها، Predacons و Terracons باشیم. 

فیلم Transformers: Rise of the Beasts برای اکران در تاریخ ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) برنامه‌ریزی شده است. استیون کیپل جونیور، کارگردان فیلم Creed 2 و فیلم The Land، وظیفه کارگردانی قسمت جدید فیلم Transformers را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده جوبی هارولد، نویسنده فیلمنامه فیلم Army of the Dead بوده است. اتفاقات فیلم Transformers 7 قرار است در بروکلین سال ۱۹۹۴ جریان داشته باشد که نیویورک و کشور پرو از دیگر مکان‌های فیلم خواهند بود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده