نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۵۸

نمایش دنیای موزیکال جذاب در اولین تریلر انیمیشن جدید دیزنی با نام Wish

والت دیزنی امروز اولین تیزر تریلر انیمیشن Wish را منتشر کرده است که در آن شاهد تصاویر زیادی از اتفاقات این انیمیشن موزیکال جذاب هستیم.

انیمیشن Wish قرار است انیمیشن موزیکال بعدی استودیو انیمیشن‌سازی دیزنی باشد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر این انیمیشن موزیکال منتشر شده است. والت دیزنی امروز اولین تریلر انیمیشن آرزو را منتشر کرد که در طول آن با شخصیت آشا و بز بامزه او آشنا می‌شویم و در ادامه شاهد ترکیب تصاویر سه‌بعدی و دوبعدی هستیم که باعث می‌شود ظاهر متفاوت و جذابی این انیمیشن پیدا کند. در ادامه می‌توانید اولین تریلر انیمیشن Wish را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین برخلاف انیمیشن‌های اخیر دیزنی، به‌نظر می‌رسد که در انیمیشن آرزو قرار است شاهد بازگشت شخصیت منفی کلاسیک باشیم. علاوه‌بر تریلر، والت دیزنی اولین پوستر انیمیشن Wish را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد آن باشید:

اولین پوستر انیمیشن Wish

آریانا دبوس در نقش آشا، کریس پاین در نقش شاه مگنیفکو، آلن تودیک در نقش والنتینو (بز آشا)، دی بردلی بیکر و فرانک وکلر از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Wish حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. کریس باک با سابقه کارگردانی انیمیشن Tarzan، انیمیشن Surf's Up، انیمیشن Frozen و انیمیشن Frozen 2 وظیفه کارگردانی انیمیشن Wish را بر عهده دارد و فاون ویرسانتورن به‌عنوان دستیار کارگردان به باک در ساخت این انیمیشن موزیکال کمک خواهد کرد.

انیمیشن Wish داستان آشا را دنبال می‌کند که یک آرزو بسیار قدرتمند می‌کند که توسط یک نیروی کیهانی پاسخ داده می‌شود که چیزی به‌جز یک توپ کوچک از انرژی پایان ناپذیر به‌نام ستاره یا استار نیست. آشا و استار با پادشاه ماگنیفکو، فرمانروای روزاس مواجه می‌شوند و آن‌ها ضمن نجات جامعه خود باید ثابت کنند زمانی‌که یک اراده انسان شجاع با جادوی ستارگان به یکدیگر متصل شود، چه چیز شگفت‌انگیزی ممکن است شکل بگیرد.

انیمیشن Wish قرار است در تاریخ ۲۲ نوامبر (۱ آذر)‌ روی پرده‌های سینما برود که جنیفر لی، کارگردان انیمیشن‌های فروزن وظیفه نوشتن فیلمنامه این انیمیشن موزیکال را که ۶۲امین انیمیشن دیزنی است، بر عهده دارد. جولیا مایکلز، خواننده و ترانه‌سرای آمریکایی در حال نوشتن و ضبط چند آهنگ اورجینال برای انیمیشن Wish است که وظیفه ساخت موسیقی متن انیمیشن را نیز بر عهده خواهد داشت.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده