نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۲

انتخاب نویسنده بامبلبی و فلش برای آخرین فیلم اصلی سریع و خشن

کریستینا هادسون و اورن اوزیل فیلم‌نامه فیلم سریع و خشن ۱۱ شرکت یونیورسال را به رشته تحریر در می‌آورند.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کریستینا هادسون و اورن اوزیل برای نگارش فیلم‌نامه فیلم Fast and Furious 11 (سریع و خشن ۱۱) شرکت Universal Pictures انتخاب شدند. نظر به اینکه قسمت پایانی مجموعه سریع و خشمگین یک دنباله دو قسمتی خواهد بود و فیلم Fast X (فست اکس) به کارگردانی لویی لتریر در تاریخ ۲۹ اردیبهشت (۱۹ می) روی پرده سینما می‌رود، درحال‌حاضر مراحل تولید قسمت بعدی آغاز شده است.

کریستینا هادسون بیشتر برای کار روی پروژه‌های بزرگی نظیر فیلم Bumblebee (بامبلبی)، فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) و فیلم The Flash (فلش) شناخته می‌شود. اورن اوزیل نیز سابقه نگارش فیلم‌نامه فیلم Shimmer Lake (دریاچه شیمر) نتفلیکس و فیلم The Cloverfield Paradox (پارادوکس کلاورفیلد) شرکت‌های پارامونت و Bad Robot را در کارنامه دارد. وی به‌عنوان شورانر سریال Spider-Man Noir (اسپایدرمن نوآر) فعالیت می‌کند.

مجموعه فیلم‌های پرهزینه Fast and Furious موفقیت‌های زیادی را برای شرکت یونیورسال پیکچرز به ارمغان آورد و در مجموع بیش از ۶ میلیارد دلار در سراسر جهان فروش داشت. لویی لتریر که سکان هدایت فیلم Fast X را در دست داشت و با کارش مدیران یونیورسال را تحت تأثیر قرار داد، دوباره برای کارگردانی فیلم سریع و خشن ۱۱ باز خواهد گشت. درحال‌حاضر هیچ جزئیاتی از داستان و بازیگرهای قسمت بعدی مجموعه در دست نیست.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده