نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۱

مشخص شدن نام رسمی فیلم The Conjuring 4

برادران وارنر در جریان سینماکان امسال از نام رسمی فیلم The Conjuring 4 پرده برداشته است که ادامه داستان‌های اد وارن و لورن وارن را دنبال می‌کند.

آبان گذشته بود که نیو لاین سینما و برادران وارنر از ساخت فیلم The Conjuring 4 خبر دادند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام قسمت جدید فیلم The Conjuring مشخص شده است. در جریان پنل برادران وارنر در سینماکان مشخص شد که فیلم احضار 4 قرار است با نام The Conjuring: Last Rites روی پرده‌های سینما برود. دیوید لسلی جانسن-مک‌گلدریک که پیش از این فیلمنامه فیلم The Conjuring 2 و فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It را نوشته بود، وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم The Conjuring 4 را بر عهده دارد.

پیتر سفران و جیمز وان که در تمامی قسمت‌های مجموعه فیلم Conjuring نقش داشته‌اند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم The Conjuring 4 بازگشته‌اند. مجموعه فیلم احضار داستان لورن و اد وارن را دنبال می‌کند که با اتفاقات فراطبیعی و ترسناکی مواجه می‌شوند و باید به حل معما آن بپردازند. پاتریک ویلسون و ورا فارمیگا به ترتیب نقش اد وارن و لورن وارن را در هر سه قسمت فیلم The Conjuring و فیلم Annabelle Comes Home بر عهده داشته‌اند که در فیلم The Conjuring: Last Rites باز خواهند گشت.

ورا فارمیگا در نقش لورین وارن در جست‌وجوی راز طلسم اهریمنی در فیلم The Conjuring: The Devil Made Me Do It

بااین‌حال، هنوز حضور کارگردانی در فیلم The Conjuring: Last Rites تایید نشده است و همچنین شاهد اعلام تاریخ اکران این فیلم ترسناک نبوده‌ایم. همچنین اگرچه هنوز تایید نشده فیلم The Conjuring 4 آخرین ماجراجویی اد و لورن وارن است، اما جیمز وان مدتی پیش از احتمال پایان یافتن داستان این زن و شوهر در فیلم احضار 4 گفته بود. مدتی پیش نیز برادران وارنر اعلام کرد در حال ساخت سریالی ترسناک براساس مجموعه فیلم The Conjuring برای پخش از شبکه مکس است.

فیلم The Nun 2، به‌عنوان هشتمین و جدیدترین فیلم مجموعه احضار شناخته می‌شود که دنباله فیلم The Nun برای اکران در تاریخ ۸ سپتامبر ۲۰۲۳ (۱۷ شهریور ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. فیلم The Conjuring در سال ۲۰۱۳ اکران و موفق شد بیش از ۳۲۰ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که باتوجه‌به بودجه ۲۰ میلیون دلاری این فیلم ترسناک، به یک موفقیت بزرگ و شروع کننده یک مجموعه پولساز موفق تبدیل شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده