نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۵۶

اکران فیلم کریون شکارچی دنیای مرد عنکبوتی با درجه سنی بزرگسال

سونی پیکچرز اطلاعات جدیدی از فیلم Kraven the Hunter از جمله حضور یک شخصیت دیگر و درجه سنی این فیلم از دنیای مرد عنکبوتی منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم Kraven the Hunter منتشر شده است. در طول پنل سونی پیکچرز در سینماکان امسال اولین تیزر تریلر فیلم کریون شکارچی پخش شد که این تریلر قرار است تابستان امسال به شکل رسمی منتشر شود. در ادامه سونی پیکچرز تایید کرد که فیلم Kraven the Hunter با درجه سنی بزرگسال اکران خواهد شد تا به اولین فیلم دنیای مرد عنکبوتی سونی تبدیل شود که با درجه سنی R روی پرده‌های سینما خواهد رفت. 

آرون تیلور جانسون، بازیگر نقش کریون در این پنل وعده داد که در فیلم Kraven the Hunter با یک فیلم مارولی واقع‌گرایانه در دنیای واقعی طرف خواهیم بود و آن‌ها به‌خوبی می‌دانند که او یک شکارچی و یک قاتل بسیار آموزش دیده است. همچنین مشخص شد که شخصیت شرور و منفی راینو (Rhino) قرار است در فیلم کروین شکارچی حضور داشته باشد که آلساندرو نیوولا، بازیگر فیلم Jurassic Park 3 و فیلم The Many Saints of Newark نقش این شخصیت را بازی کرده است.

آرون تیلور جانسون در نقش کریون شکارچی، فرد هچینگر در نقش آفتاب پرست، آلساندرو نیوولا در نقش راینو، راسل کرو در نقش پدر کریون، آریانا دبوس در نقش کالیپسو، کریستوفر ابوت و لوی میلر، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Kraven the Hunter حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. جی. سی. چاندور، کارگردان فیلم Triple Frontier، وظیفه کارگردانی فیلم Kraven the Hunter را بر عهده دارد و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ریچارد ونک، آرت مارکوم و مت هالووی بوده است.

فیلم Kraven the Hunter قرار است در تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۴ مهر ۱۴۰۲) اکران شود. 


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده