نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۹:۱۳

مشخص شدن تعداد صحنه های پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy 3

جیمز گان، کارگردان مجموعه فیلم نگهبانان کهکشان به‌تازگی تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 را تایید کرده است.

مدتی پیش فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 برای گروهی از منتقدان و افراد دیگر نمایش داده شد که شاهد واکنش‌های مثبتی از این فیلم بودیم و بسیاری اعتقاد دارند که این فیلم نه تنها پایان شایسته‌ای برای شخصیت‌های نگهبانان کهکشان است، بلکه بهترین فیلم دنیای سینمایی مارول از زمان فیلم Avengers: Endgame محسوب می‌شود. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تعداد صحنه‌های پس از پایان فیلم Guardians of the Galaxy 3 مشخص شده است.

جیمز گان، کارگردان فیلم نگهبانان کهکشان ۳ در اینستاگرام شخصی خود در پاسخ به یک طرفدار تایید کرد که فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 دارای دو صحنه پس از پایان است که البته مورد غافلگیر کننده‌ای نیست و اصولا فیلم‌های دنیای سینمایی مارول دارای دو صحنه پس از پایان هستند، اما او وعده داد که تا تماشا صحنه پایانی بهتر است صندلی‌های خود را ترک نکنید. در حال حاضر مشخص نیست که این صحنه‌ها در چه مورد است، اما برخی اعتقاد دارند که احتمال دارد یک صحنه به آینده آدام وارلاک در MCU اشاره داشته باشد.

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده