نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۲

پیوستن چهار بازیگر جدید به فصل دوم سریال خاندان اژدها

شبکه HBO از اضافه شدن چهار بازیگر دیگر به جمع بازیگران فصل دوم سریال House of the Dragon خبر داده است.

از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال House of the Dragon رسما آغاز شد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران بیشتری به جمع بازیگران فصل دوم اسپین‌آف پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت اضافه شده‌اند. سایمون راسل بیلی با سابقه بازی در فیلم King Lear، فردی فاکس با سابقه بازی در سریال Slow Horses، گیل رانکین با سابقه بازی در سریال Perry Mason و ابوبکر سلیم با سابقه بازی در سریال Raised by Wolves چهار بازیگر جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال خاندان اژدها اضافه شده‌اند.

سایمون راسل بیلی، فردی فاکس، گیل رانکین و ابوبکر سلیم

راسل بیلی قرار است نقش سر سایمون استرانگ، فاکس نقش گواین های‌تاور، رانکین نقش آلیس ریورز و سلیم نقش آلین از هال را قرار است در فصل دوم سریال House of the Dragon بازی کنند. همچنین مت اسمیت، اما دارسی، اولیویا کوک، ریس ایفانز، استیو توسانت، سونویا میزونو، ایو بست، فابین فرانکل، ایوان میچل و تام گلین کارنی، از جمله بازیگرانی هستند که بازگشت آن‌ها برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل دوم سریال خاندان اژدها تایید شده است.

مدتی پیش مشخص شد که فصل دوم سریال House of the Dragon قرار است برخلاف برنامه اولیه در ۸ قسمت تولید شود که گفته می‌شود بخشی از محتوای در نظر گرفته شده برای فصل دوم از جمله یک نبرد بسیار بزرگ به فصل سوم سریال خاندان اژدها منتقل شده است و این سریال احتمالا به‌زودی برای فصل سوم نیز تمدید خواهد شد. همچنین احتمال ساخت فصل چهارم سریال House of the Dragon هم وجود دارد.

انتظار می‌رود فصل دوم سریال خاندان اژدها در تابستان سال ۲۰۲۴ از شبکه HBO پخش شود. مانند فصل اول رایان کندال، وظیفه ساخت سریال House of the Dragon را بر عهده دارد که با همکاری جرج آر آر مارتین، خالق دنیای وستروس روی ساخت این سریال کار می‌کند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده