نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۳۳

اعلام زمان برگزاری اسکار 2024

آکادمی علوم و هنرهای سینما زمان برگزاری ۹۶امین دوره جوایز اسکار را اعلام کرد که در اوایل سال ۲۰۲۴ برگزار خواهد شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، زمان برگزاری نود و ششمین دوره جوایز فیلم اسکار تایید و اعلام شده است. آکادمی علوم و هنرهای سینما اعلام کرد که اسکار 2024 در تاریخ ۱۰ مارس ۲۰۲۴ (۲۰ اسفند ۱۴۰۲) در لس آنجلس برگزار خواهد شد که مانند دوره‌های پیشین شبکه ABC مسئولیت پخش زنده این مراسم را بر عهده دارد. همچنین تاریخ‌های کلیدی دیگری هم اعلام شده است. آخرین زمان ارسال برای دسته‌های عمومی در تاریخ ۱۵ نوامبر (۲۴ آبان) است و مانند همیشه آخرین زمان واجد شرایط برای آثار هم ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) خواهد بود.

زمان رای‌گیری برای فهرست کوتاه و اولیه از ۱۴ دسامبر (۲۳ آذر) آغاز خواهد شد و فهرست کوتاه در تاریخ ۲۱ دسامبر (۳۰ آذر) معرفی می‌شوند. زمان رای‌گیری نامزدهای نهایی اسکار ۲۰۲۴ از روز پنج‌شنبه، ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۱ دی ۱۴۰۲) آغاز می‌شود و پس از را‌ی‌گیری در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۲۴ (۳ بهمن امسال) شاهد اعلام نامزدهای ۹۶امین دوره جوایز اسکار خواهیم بود. سپس نامزدهای اسکار ۲۰۲۴ در روز دوشنبه، ۱۲ فوریه ۲۰۲۴ (۲۳ بهمن ۱۴۰۲) معرفی خواهند شد و جوایز علمی و فنی آکادمی در تاریخ ۲۳ فوریه ۲۰۲۴ (۴ اسفند امسال) اهدا خواهند شد.

در پایان رای‌گیری برای تعیین برندگان نود و ششمین دوره جوایز اسکار از ۲۲ فوریه ۲۰۲۴ (۳ اسفند ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد و تا ۲۷ فوریه ۲۰۲۴ (۸ اسفند امسال) ادامه دارد. لازم به توضیح است که تمامی تاریخ‌ها ممکن است به علت اتفاقاتی مثل شیوع بیماری مثل همه‌گیری ویروس کرونا در سال ۲۰۲۰، دچار تغییرات شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده