نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۷

پایان مجموعه فیلم‌های The Equalizer با قسمت سوم

شرکت سونی پیکچرز با انتشار پوستر جدیدی از The Equalizer 3 از پخش نخستین تریلر این فیلم اکشن انتقام‌جویانه تا پایان روز جاری خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Sony Pictures نخستین پوستر فیلم The Equalizer 3 (برابرساز ۳) را با طرفدارها به اشتراک گذاشت و از پخش اولین تریلر آن تا پایان روز جاری خبر داد. در توضیحات توئیت سونی پیکچرز آمده است که این فیلم آخرین حضور دنزل واشینگتن در نقش رابرت مک‌کال خواهد بود. جالب اینکه دنزل واشینگتن به استثنای مجموعه فیلم‌های Equalizer در دنباله هیچ فیلم دیگری بازی نکرده است.

نخستین پوستر فیلم The Equalizer 3 با هنرنمایی دنزل واشینگتن

در فیلم The Equalizer 3 رابرت مک‌کال در تلاش برای کنار آمدن با کارهای وحشتناکی است که در گذشته انجام داده است و با اجرای عدالت از جانب مظلومان به آرامش عجیبی دست می‌یابد. او که به‌طرز شگفت‌آوری از خانه‌ی خود در جنوب ایتالیا سر در می‌آورد، متوجه کنترل دوستانش توسط تبه‌کاران محلی می‌شود. با افزایش وخامت اوضاع، رابرت مک‌کال دقیقا می‌داند که باید چه کاری انجام دهد: قرارگیری در مقابل مافیا برای محافظت از دوستان.

دنزل واشینگتن در فیلم The Equalizer 3 دوباره با داکوتا فانینگ همبازی خواهد شد که سابقه همکاری در فیلم Man of Fire (مردی در آتش) را دارند. دیوید دنمن، گایا اسکودلارو، سونیا بن عمار، رمو جیرونه، آندره‌آ دودرو و یوجینو ماستراندرا از دیگر بازیگرهایی به‌شمار می‌آیند که در فیلم برابرساز ۳ به ایفای نقش می‌پردازند. سومین قسمت فیلم اکشن انتقام‌جویانه Equalizer برای اکران در تاریخ ۱۰ شهریور (۱ سپتامبر) در نظر گرفته شده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده