نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۴۲

ساخت سریال ماورایی مرموز جدید نتفلیکس توسط سازندگان Stranger Things

نتفلیکس در همکاری با استودیو برادران دافر، سازندگان سریال Stranger Things در حال ساخت یک سریال ماورایی و مرموز جدید است.

تیر گذشته بود که برادران دافر، سازندگان سریال Stranger Things استودیوی فیلمسازی خود به‌نام Upside Down Pictures را تأسیس کردند و سپس از امضای یک قرارداد چندجانبه با نتفلیکس برای ساخت پروژه‌های مختلف سریال Death Note، سریال The Talisman، اسپین‌آف سریال اتفاقات ناآشنا و دو سریال اورجینال و جدید دیگر که شامل سریال جدید برادران دافر می‌شود، خبر دادند. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، از یکی از سریال‌های اورجینال جدید شبکه نتفلیکس پرده برداشته شده است.

نتفلیکس به‌طور رسمی به ساخت سریال The Boroughs چراغ سبز نشان داده است که برادران دافر به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی در این سریال ماورایی و مرموز نقش خواهند داشت. جفری ادیس و ویل متیوز، سازندگان سریال The Dark Crystal: Age of Resistance به‌عنوان سازنده و شورانر در سریال The Boroughs حضور دارند که اتفاقات این سریال مرموز در یک جامعه ظاهرا زیبای بازنشسته در صحرای نیو مکزیکو جریان دارد و تمرکز سریال روی گروهی از قهرمانان غیر معمول است که باید با متحد شدن جلوی سرقت چیزی را که باعث تهدیدی برای دنیا می‌شود و دنیای آن‌ها ندارند، بگیرند و آن هم زمان است.

برادران دافر در پشت صحنه فصل سوم سریال Stranger Things

برادران دافر در بیانیه منتشر شده گفتند: «مدت‌ها است که طرفدار نوشته‌های جف و ویل بودیم و وقتی که ایده‌های خودشان برای سریال The Boroughs را به ما نشان دادن، بلافاصله متوجه شدیم که چیز ویژه‌ای در دست دارند. درحالی‌که قهرمانان سریال The Boroughs چند سال سن بیشتری نسبت به بچه‌های سریال Stranger Things دارند، اما آن‌ها به‌طور مشابه گروهی از شخصیت‌های دوست داشتنی از شخصیت‌های غیر معمول هستند و ما بی‌صبرانه منتظر هستیم که شما به ماجراجویی ترسناک، بامزه و بسیار تأثیرگذار این سریال بپیوندید.»

برادران دافر هم‌اکنون در حال ساخت فصل پنجم و پایانی سریال Stranger Things هستند و مدتی پیش ساخت یک انیمیشن سریالی براساس این سریال تایید شد که فعلا اطلاعات بیشتری از آن در دسترس نیست.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده