نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۰۱

تکذیب بازگشت اسکارلت جوهانسون برای ایفای نقش بیوه سیاه در دنیای سینمایی مارول

اسکارلت جوهانسون در گفت‌وگو با گوئینت پالترو در پادکست The Goop از پایان کار خود در دنیای سینمایی مارول خبر داد.

اسکارلت جوهانسون، بازیگر نقش بیوه سیاه تأیید کرد که برنامه‌ای برای بازگشت به دنیای سینمایی مارول در آینده ندارد. با اینکه کاراکتر بیوه سیاه در فیلم ابرقهرمانی Avengers: Endgame (انتقام‌جویان: پایان بازی) سال ۲۰۱۹ کشته شد، اما اسکارلت جوهانسون در سال ۲۰۲۱ این نقش را در فیلم پیش‌درآمد Black Widow (بیوه سیاه) تکرار کرد.

اکنون بازیگر فیلم‌های انتقام‌جویان تأیید کرد که کارش با Marvel Cinematic Universe تمام شده است، اما آن را یک تجربه منحصربه‌فرد به شمار می‌آورد. اسکارلت جوهانسون در یکی از اپیزودهای اخیر پادکست The Goop با گوئینت پالترو، بازیگر نقش پپر پاتز در دنیای سینمایی مارول درباره دوران کاری خود در MCU به گفت‌وگو پرداخت.

اسکارلت جوهانسون در این گفت‌وگو در خصوص بازگشت به دنیای سینمایی مارول برای تکرار نقش بیوه سیاه مورد سؤال قرار گرفت که در پاسخ گفت: «کار من [با مارول] تمام شده است. این فصل [از دوران کاری من] به پایان رسیده است. کاری را که باید می‌کردم، انجام دادم. بازگشت و ایفای چندین باره نقش یک کاراکتر در طول یک دهه تجربه بسیار منحصربه‌فردی بود». این هنرپیشه در ۹ فیلم شرکت مارول نقش ناتاشا رومانوف/بلک ویدو را بازی کرده است.

او اولین‌بار در فیلم Iron Man 2 (مرد آهنی ۲) به‌عنوان بیوه سیاه حاضر شد و سپس این نقش را در فیلم‌های Avengers (انتقام‌جویان)، Captain America: The Winter Soldier (کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان)، Avengers: Age of Ultron (انتقام‌جویان: عصر اولتران)، Captain America: Civil War (کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی)، Avengers: Infinity War (انتقام‌جویان: جنگ ابدیت)، Avengers: Endgame و Black Widow تکرار کرد.

اسکارلت جوهانسون در فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) حضور کوتاهی داشت. این بازیگر دنیای سینمایی مارول در آینده در فیلم Asteroid City (استروید سیتی) به کارگردانی وس اندرسون دیده خواهد شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده