// یکشنبه, ۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۵

ساخت اقتباس‌های سینمایی بیشتر از مجموعه‌های نینتندو پس از موفقیت انیمیشن ماریو

شیگرو میاموتو، خالق ماریو در طی مصاحبه‌ای از تولید اقتباس‌های سینمایی بیشتری از شخصیت‌های نینتندو در آینده خبر داد.

از هیچ شخصی پنهان نیست که نینتندو، یکی از غول‌های صنعت بازی علاقه‌ی زیادی به تولید محتوای سینمایی و تلویزیونی از مجموعه‌های خود دارد و حتی این شرکت یک بخش را هم به همین منظور افتتاح کرده است. حالا شیگرو میاموتو، خالق مجموعه‌هایی مثل ماریو و زلدا در طی مصاحبه‌ی جدید خودش از ساخت اقتباس‌های سینمایی جدید براساس کاراکترها و مجموعه های مختلف بازی‌های شرکت نینتندو خبر داده است. او در این مصاحبه گفت:

«لطفا حواستان به محصول بعدی ما باشد. این دفعه، تمرکز روی ماریو [برای یک اقتباس سینمایی] بود؛ بااین‌حال، نینتندو مثل یک آژانس استعدادیابی است و ما بازیگران دیگری هم داریم. راه‌های مختلفی برای توسعه‌ی کاراکترها [در سینما] وجود دارد که شامل شخصیت‌هایی که مناسب فیلم هستند و کاراکترهای مشهور می‌شوند.»

شیگرو میاموتو و عروسک ماریو

حدود سه هفته از اکران انیمیشن The Super Mario Bros Movie می‌گذرد و استقبال از این انیمیشن از حد تصور فراتر رفته و انتظار می‌رود فروش انیمیشن ماریو از مرز یک میلیارد دلار در گیشه عبور کند.

نینتندو با همکاری استودیو انیمیشن‌سازی ایلومینیشن انیمیشن Mario را تولید و اکران کرده است. باتوجه‌به موفقیت این فیلم و پیوستن کریس ملداندری به هیئت مدیره‌ی نینتندو، انتظار می‌رود شاهد همکاری‌های بیشتری بین این دو شرکت در آینده باشیم. ملداندری در این رابطه گفته بود:

«در حال حاضر ما روی این فیلم و نحوه‌ی استقبال طرفداران [از The Super Mario Bros Movie] تمرکز داریم. نینتندو و ایلومینیشن همکاری بسیار ارزشمندی با یکدیگر داشتند. آقای میاموتو و همکارانش، از من برای پیوستن به هیئت مدیره‌ی نینتندو دعوت کردند و در آینده ما با هم همکاری خواهیم داشت. بااین‌حال، در حال حاضر صحبت کردن درباره‌ی موضوع دیگری واقعا سخت است.»

تریلر بازی Zelda: Breath of the Wild 2

میاموتو هم در ادامه صحبت‌های ملداندری گفت: «همان‌طور که کریس [ملداندری] گفت، در حاضر چیز بیشتری برای اشتراک‌گذاری نداریم. اما من مطمئن هستم این همکاری در آینده هم ادامه‌دار خواهد بود.»

درحالی‌که نینتندو همچنان به‌عنوان یک شرکت بازی‌سازی شناخته می‌شود، اما آن‌ها از روش‌های مختلفی از مجموعه‌های محبوب خودشان استفاده می‌کنند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ به نظر شما اقتباس‌های سینمایی دیگر نینتندو می‌توانند موفقیت‌های The Super Mario Bros Movie را تکرار کنند؟


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده