نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۸

الهام گرفتن فیلم جدید جنگ ستارگان از نبردهای بزرگ Revenge of the Sith

دیو فیلونی در مصاحبه اخیر خود گفته است که تصمیم دارد از نبردهای بزرگ فیلم Revenge of the Sith در فیلم جنگ ستارگان جدید الهام بگیرد.

ماه گذشته در جریان برنامه جنگ ستارگان بود که ساخت سه قسمت جدید فیلم Star Wars رسما تایید شد که دیو فیلونی، سازنده انیمیشن Star Wars: The Clone Wars و یکی از سازندگان سریال مندلورین وظیفه کارگردانی یکی از فیلم‌های جدید دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است که اتفاقات آن در دوران نیو ریپابلیک جریان دارد. فیلم Star Wars فیلونی درواقع قرار است پس از حوادث سریال The Mandalorian، سریال The Book of Boba Fett و سریال Ahsoka جریان داشته باشد.

حالا طبق جدیدترین اخبار سینما تلویزیون، جزئیات جدیدی از فیلم جدید جنگ ستارگان منتشر شده است. دیو فیلونی در مصاحبه اخیر خودش با Rotten Tomatoes در مورد سوالی در مورد فیلمی که وظیفه کارگردانی آن را بر عهده دارد گفت که او قرار است از صحنه جنگ با مقیاس بزرگ فیلم Star Wars: Revenge of the Sith برای فیلم جنگ ستارگان خود الهام بگیرد و صحنه نبردی بزرگ را در فیلم Star Wars جدید خلق کند، اما او اطلاعات بیشتری را به اشتراک نگذاشته است.

دیو فیلونی و آسوکا در پشت صحنه سریال جنگ ستارگان

او در ادامه به ستایش فیلم Revenge of the Sith پرداخت و آن را به یک گنجینه توصیف کرد که می‌توان از آن استفاده کرد و در ادامه گفت زمانی‌که افتتاحیه این فیلم را در سینما تماشا کرد، با خود گفته است که این چیزی است که اکنون و در همین مکان نیاز دارد آن را تماشا کند. فیلم Star Wars: Revenge of the Sith درواقع قسمت سوم و پایانی سه‌گانه پیش درآمد جنگ ستارگان است که در سال ۲۰۰۵ روی پرده‌های سینما رفت و این فیلم توانست بیش از ۸۶۸ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند.

فیلونی اخیرا سریال Ahsoka را ساخته است که این سریال در ماه آگست امسال (مرداد یا شهریور) از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. فیلم دیگر جدید جنگ ستارگان نیز با تمرکز روی شخصیت ری با بازی دیزی ریدلی که اتفاقاتش ۱۵ سال پس از حوادث فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker جریان دارد و فیلم دیگر با تمرکز روی اولین جدای به کارگردانی جیمز منگولد، کارگردان فیلم لوگان ساخته خواهند شد.


منبع SFFGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده