نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۹

نمایش انفجار، ماشین‌ها و جیسون موموآ شرور در دومین تریلر فیلم Fast X

شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر کاراکترها و دومین تریلر فیلم Fast X به کارگردانی لوئیس لتریر را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر کاراکترها و تریلر جدیدی از فیلم Fast X (فست اکس) را یک ماه پیش از اکران آن با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. تریلر تازه شامل ویدیوهای بیشتری از هنرنمایی با خودروهای پرقدرت و بازی شرورانه جیسون موموآ است که می‌توان آن را در کانال یوتیوب مجموعه سریع و خشمگین مشاهده کرد. این فیلم در تاریخ ۲۹ اردیبهشت (۱۹ می) روی پرده سینما می‌رود.

دومین تریلر فیلم Fast X سکانس‌های مختلفی نظیر غلتیدن یک بمب در ایتالیا و پرش دام تورتو با ماشین از یک سد پیش از انفجار را نشان می‌دهد که با مبارزات تن‌به‌تن و تیراندازی ترکیب شده است. شرکت Universal به‌تازگی ۱۴ پوستر رسمی از Fast and Furious 10 را نیز منتشر کرده است که کاراکترهای فیلم را به نمایش می‌گذارد. تعدادی از این پوسترها به نمایش شخصیت‌های قبلی مجموعه می‌پردازد و برخی دیگر کاراکترهای تازه را نشان می‌دهند.

پوستر کاراکتر جیسون موموآ در فیلم Fast X

پوستر کاراکتر وین دیزل در فیلم Fast X

لوئیس لتریر، کارگردان فیلم Transporter 2 (ترانسپورتر ۲) سکان هدایت فیلم سریع و خشن ۱۰ را پس از جاستین لین در دست گرفت. کارگردان قبلی با شروع فیلم‌برداری از کارگردانی کناره‌گیری کرده بود. جاستین لین، نویسنده فیلم F9: The Fast Saga (اف۹: حماسه سریع)، فیلم‌نامه فیلم Fast X را با همکاری دن مازو به رشته‌ی تحریر درآورده است. نیل موریتز، جاستین لین، جف کرشنبام و سامانتا وینسنت درکنار وین دیزل به‌عنوان تهیه‌کنندگان پروژه فعالیت داشتند.

وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، لوداکریس، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سانگ کانگ، جان سینا، جیسون استاتهام و اسکات ایستوود دوباره نقش‌های قبلی خود را در فیلم Fast X تکرار می‌کنند. از بازیگرهای تازه فیلم نیز می‌توان به جیسون موموآ، بازیگر فیلم Aquaman (آکوامن)، دانیلا ملچیور، بازیگر فیلم The Suicide Squad (جوخه انتحار)، بری لارسون، بازیگر فیلم Captain Marvel و آلن ریچسون، بازیگر سریال Reacher اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده