نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۵۹

انتشار اولین ویدیوهای رسمی فیلم Guardians of the Galaxy 3

به‌تازگی دو ویدیو از فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 منتشر شده است که در آن استار لرد در مورد احساسش به گامورا می‌گوید.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیوهای رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شده است. در اولین ویدیو رسمی فیلم Guardians of the Galaxy 3 که مارول استودیو آن را منتشر کرده، اعضای نگهبانان کهکشان در داخل لباس فضایی گرفتار شده‌اند که در آن استار لرد در حال گفتن احساسش به گامورا است و در ادامه شاهد شوخی‌های بامزه از سوی درکس و مانتیس در مورد صحبت‌های استار لرد هستیم و در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

در دومین ویدیو فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 شاهد جر و بحث استار لرد با گامورا هستیم که استار لرد در مورد نسخه‌ای از گامورا صحبت می‌کند که توسط تانوس برای تصاحب سنگ روح فدا شد و حالا با نسخه‌ای از گامورا طرف هستیم که درواقع اصلا با استار لرد آشنا نشده است و در ادامه شاهد خلق صحنه بامزه در این صحنه هستیم که شخصیت دانیلا ملچیور هم در این صحنه حضو دارد. در ادامه می‌توانید شاهد این صحنه باشید:

دانلود از آپارات

کریس پرت، زویی سالدانا، دیو باتیستا، بردلی کوپر، وین دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالوا، چاکوودی ایووجی و دانیلا ملچیور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت اول فیلم نگهبانان کهکشان، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Guardians of the Galaxy 3 بر عهده جیمز گان بوده است.

فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ ۵ می (۱۵ اردیبهشت) اکران شود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده