نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۲۸

بازگشت کارگردان Fast X برای کارگردانی فیلم سریع و خشن 11

به‌تازگی مشخص شده است که کارگردان فیلم Fast X برای کارگردانی فیلم سریع و خشن 11 باز خواهد گشت.

فیلم سریع و خشن 11 در دست ساخت است که این قسمت قرار است به داستان سری اصلی این مجموعه اکشن پایان دهد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کارگردان فیلم Fast and Furious 11 مشخص شده است. ورایتی گزارش داد که لویی لتریر، کارگردان فیلم The Incredible Hulk و فیلم Now You See Me که وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 10 را بر عهده داشت، وظیفه کارگردانی فیلم سریع و خشن 11 را بر عهده گرفته است.

پیتر کرامر، رئیس یونیورسال پیکچرز از بازگشت لتریر برای کارگردانی فیلم Fast and Furious 11 ابراز خوشحالی و هیجان کرد و کار او در فیلم Fast X را مورد ستایش قرار داد. مجموعه فیلم سریع و خشن تاکنون بیش از ۶ میلیارد دلار در گیشه جهانی فروش کرده‌اند و یکی از با ارزش‌ترین مجموعه‌های سینمایی یونیورسال محسوب می‌شوند. بااین‌حال فیلم سریع و خشن 11 هنوز تاریخ اکرانی ندارد، اما انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم اکشن به‌زودی آغاز شود.

فیلم Fast X قرار است در تاریخ ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت) روی پرده‌های سینما برود. وین دیزل، میشل رودریگز، جوردانا بوروستر، سانگ کانگ، تایریس گیبسون، لوداکریس، ناتالی امانوئل، شارلیز ترون، جیسون موموآ، بری لارسون، دانیلا ملچیور، آلن ریچسون، اسکات ایستوود، ریتا مورنو و کاردی بی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fast X حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. در حال حاضر فهرست بازیگران فیلم سریع و خشن 11 اعلام نشده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده