نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳

تاریک‌ترین اسرار خانواده لمبرت در تریلر فیلم ترسناک Insidious: The Red Door

شرکت Blumhouse تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Insidious: The Red Door به کارگردانی پاتریک ویلسون را به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Blumhouse نخستین تریلر و پوستر فیلم Insidious: The Red Door (توطئه‌آمیز: در قرمز) را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است. این تریلر به تاریک‌ترین اسرار خانواده لمبرت اشاره دارد. پوستر تازه به نمایش در قرمزرنگ مشهور مجموعه می‌پردازد که به‌عنوان دروازه ورود به قلمرو ماوراءطبیعی The Further عمل می‌کند. پنجمین قسمت فیلم توطئه‌آمیز در تاریخ ۱۶ تیر (۷ ژوئیه) اکران می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم Insidious: The Red Door بار دیگر خانواده لمبرت را در کانون توجه قرار می‌دهد. طرفدارها آخرین‌بار در فیلم Insidious: Chapter 2 (توطئه‌آمیز: قسمت ۲) با این خانواده دیدار کردند؛ جایی‌که جاش و دالتون تصمیم به سرکوبی خاطرات برای جلوگیری از فرافکنی اثیری و بازگشت به قلمرو The Further گرفتند. وقایع فیلم تازه، یک دهه پس از قسمت قبلی رخ می‌دهد که دالتون به دانشگاه می‌رود و با توانایی فرافکنی اثیری و بزرگسالی کنار می‌آید.

پوستر فیلم ترسناک Insidious: The Red Door

پاتریک ویلسون، بازیگر فیلم‌های The Conjuring (احضار) و تای سیمپکینز، بازیگر فیلم Iron Man 3 (مرد آهنی ۳) دوباره برای ایفای نقش‌ جاش و دالتون در فیلم Insidious: The Red Door بازمی‌گردند. پاتریک ویلسون در نخستین تجربه کارگردانی خود سکان هدایت پنجمین قسمت فیلم توطئه‌آمیز را در دست می‌گیرد و اسکات تیمز، نویسنده فیلم Halloween Kills (هالووین می‌کشد) فیلم‌نامه آن را براساس داستانی از لی ونل و جیسون بلام قلم می‌زند.

این نخستین‌بار است که لی ونل فیلم‌نامه یکی از قسمت‌های فیلم Insidious را به رشته تحریر در نمی‌آورد. جیسون بلام، لی ونل، جیمز وان و اورن پلی به‌عنوان تهیه‌کنندگان فیلم توطئه‌آمیز ۵ فعالیت می‌کنند. مجموعه فیلم‌های توطئه‌آمیز کارش را با اکران فیلم Insidious به کارگردانی جیمز وان در سال ۲۰۱۱ آغاز کرد که با استقبال خوبی از سوی منتقدها و تماشاگران مواجه شد و با بودجه ۱.۵ میلیون دلاری توانست ۱۰۰.۱ میلیون دلار در سراسر جهان بفروشد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده