نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۸

مواجهه سوفی تاچر با موجودی ناشناخته در تریلر فیلم ترسناک The Boogeyman

استودیو قرن بیستم تریلر جدیدی از فیلم ترسناک The Boogeyman به کارگردانی راب ساویج را پخش کرد.

استودیو قرن بیستم تریلر کامل فیلم The Boogeyman (لولوخورخوره) را پخش کرد که با اقتباس از داستان کوتاه کلاسیک استیون کینگ ساخته شده است. این تریلر دو خواهر عزادار را نشان می‌دهد که در خانه ناگهان گرفتار یک موجود شبح‌گونه ناشناخته می‌شوند. این فیلم مهیج ترسناک با نقش‌آفرینی سوفی تاچر، بازیگر سریال Yellowjackets (جلیقه‌زردها) و کریس مسینا، بازیگر فیلم Birds of Prey (پرندگان شکاری) در تاریخ ۱۲ خرداد (۲ ژوئن) اکران می‌شود.

فیلم The Boogeyman در این تاریخ با انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: در میان دنیای عنکبوتی) شرکت سونی پیکچرز در گیشه رقابت خواهد کرد. این فیلم در ماه اکران آثار بزرگی نظیر فیلم Transformers: Rise of the Beasts (تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران)، فیلم The Flash (فلش) و فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت) روی پرده‌ی نقره‌ای سینما خواهد رفت.

دانلود ویدیو از آپارات

در خلاصه داستان این فیلم می‌خوانیم: «یک دانش‌آموز دبیرستانی با نام سیدی هارپر و سویر، خواهر کوچک‌ترش شرایط سختی را پس از مرگ مادرشان سپری می‌کنند و حمایت زیادی از سوی ویل، پدرشان دریافت نمی‌کنند که با درد خود دست‌وپنجه نرم می‌کند. وقتی به‌طور غیرمنتظره سروکله‌ی یک بیمار ناامید در خانه آن‌ها پیدا می‌شود که نیازمند کمک است، موجود نامرئی وحشتناکی از راه می‌رسد که خانواده‌ها را طعمه می‌کند و به‌سراغ تغذیه از رنج قربانیان می‌رود».

راب ساویج، کارگردان فیلم Host (میزبان) سکان هدایت فیلم The Boogeyman را در دست داشت و مارک هیمن، نویسنده فیلم Black Swan (قوی سیاه) فیلم‌نامه آن به رشته تحریر درآورد. پیش‌نویس اولیه فیلم توسط اسکات بک و برایان وودز، نویسندگان فیلم A Quiet Place (یک مکان ساکت) و آکلا کوپر نوشته شده است. سوفی تاچر، کریس مسینا، دیوید دستمالچیان، مارین ایرلند، ویوین لایرا بلیر، لیسا گی همیلتون و مدیسون هو در این فیلم بازی می‌کنند.

فیلم The Boogeyman توسط شرکت 21 Laps تولید می‌شود. شاون لوی و دن لوین به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم فعالیت می‌کنند و اسکات بک و برایان وودز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. داستان کوتاه لولوخورخوره اولین‌بار در مجله Cavalier منتشر شد و با یادآوری وقایع زندگی یک مرد برای دکتر هارپر، روان‌پزشک خود آغاز می‌شود که فرزندانش را از دست داده است. این داستان بعدها در سال ۱۹۷۸ در کتاب Night Shift استیون کینگ منتشر شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده