نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۱

صحبتی برای تغییر بازیگر کانگ فاتح در دنیای سینمایی مارول وجود ندارد

با اینکه گفته می‌شد مارول استودیو به‌دنبال جایگزینی برای جاناتان میجرز است، اما گزارش جدید می‌گوید هنوز صحبتی مبنی‌بر احتمال تغییر بازیگر کانگ فاتح وجود ندارد.

طی هفته‌های گذشته مارول استودیو با بحران بزرگی مواجه شده است. به‌تازگی جاناتان میجرز که نقش کانگ فاتح را در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania بازی کرده بود، پس از حمله فیزیکی به زنی ۳۰ ساله در آپارتمانی در شهر نیویورک بازداشت شد. طی هفته‌های گذشته دادستانی در حال بررسی این پرونده است و وکیل میجرز می‌گوید که او بی‌گناه است و تحقیقات در مورد این حادثه ادامه دارد. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وضعیت جاناتان میجرز ظاهرا قرار است پیچیده‌تر شود.

در ابتدا جف اسنایدر در پادکست The Hot Mic گفت که مارول استودیو و دیزنی فعلا تصمیم گرفته‌اند فاصله خود را در مورد این پرونده حفظ کنند، اما آن‌ها از هم‌اکنون در حال درنظرگرفتن بازیگری مشابه میجرز برای نقش کانگ هستند و بازیگرانی مثل دامسون ایدریس، بازیگر سریال Snowfall مدنظر مارول است تا در صورت اینکه اخراج میجرز قطعی شد، بازیگرانی مشابه ایدریس را جایگزین او برای نقش کانگ کنند.

کانگ فاتح در فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania

حالا ددلاین گزارش داده است که شرکت Entertainment 360 و آژانس تبلیغاتی Lede Company که مدت زمان زیادی با جاناتان میجرز همکاری کرده بودند، تصمیم به قطع همکاری با این بازیگر گرفته‌اند. بااین‌حال، میجرز اخیرا پیام‌هایی از قربانی حادثه منتشر کرده است که نشان می‌دهد این زن او را تهدید کرده که برخلاف انتظار تنها وضعیف پرونده او را پیچیده‌تر کرده است. اما ددلاین در مورد احتمال جایگزینی بازیگر کانگ با بازیگر دیگری گفته است که در حال حاضر هیچ صحبتی برای تغییر بازیگر کانگ فاتح در مارول استودیو یا دیزنی وجود ندارد و آن‌ها در حال بررسی روند پرونده و تحقیقات هستند.

در هر حال این احتمال وجود دارد که همه‌چیز به یکباره تغییر کند و مارول استودیو نیز تصمیم به قطع همکاری با جاناتان میجرز بگیرد، اما ظاهرا تجربه گذشته دیزنی و مارول باعث شده است تا به این لحظه آن‌ها تصمیمی سریع و عجولانه نگیرند. گفته می‌شود که میجرز هم‌اکنون صحنه‌هایی برای نقش کانگ فاتح در فصل دوم سریال Loki فیلم‌برداری کرده است، اما از آنجایی‌که هنوز تا زمان شروع فیلم‌برداری فیلم Avengers: The Kang Dynasty زمان زیادی باقی‌مانده است، احتمالا مارول عجله زیادی برای تغییر بازیگر نقش کانگ حداقل در آینده نزدیک ندارد.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده