نویسنده: فراز پاشایی
// سه شنبه, ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۸

آغاز فیلمبرداری فیلم Mortal Kombat 2 از ماه ژوئن سال جاری در کشور استرالیا

فیلم Mortal Kombat 2 به‌زودی پروسه فیلم‌برداری خود را آغاز خواهد کرد.

در جریان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، گزارشی از وبسایت Geek Vibes Nation نشان می‌دهد که دنباله ریبوت فیلم مورتال کامبت که در سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه شد، از ماه ژوئن سال جاری میلادی فیلم‌برداری خود را شروع خواهد کرد. فیلم Mortal Kombat 2 قرار است پروسه موردنظر را در ماه سپتامبر سال جاری میلادی به پایان برساند.

این موضوع توسط تاد گارنر، تهیه‌کننده فیلم مورنظر در توییتر نیز تایید شده است. در حال حاضر اطلاعات چندان دقیقی در مورد این فیلم در دسترس نیست. بااین‌حال درکنار حضور شخصیت جانی کیج، در روزهای گذشته گزارشی از That Hashtag Show ادعا کرد که در قسمت جدید این مجموعه سینمایی شاهد حضور شخصیت‌های مثل کوان چی، شائو کان ​​و باراکا خواهیم بود.

هیروکی سانادا در نقش هانزو هاساشی در فیلم Mortal Kombat

سایمون مک‌کوئید برای کارگردانی قسمت دوم بازخواهد گشت. همچنین بازیگرانی مثل هیرویوکی سانادا، چین هان، لوئیس تن، مکاد بروکس و لودی لین برای ایفای نقش دوباره در این دنباله حضور خواهند داشت. از طرفی دیگر نیز باید گفت، جو تسلیم بازیگر نقش کاراکتر ساب زیرو در قسمت نخست این فیلم، برای ایفای نقش شخصیت نوب سایبوت در این فیلم ابراز علاقه کرده است. به‌طور قطع در آینده‌ای نزدیک با آغاز روند فیلم‌برداری اثر سینمایی موردنظر، شاهد انتشار اطلاعات و جزئیات بیشتری از آن خواهیم بود.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا فیلم نخست را تماشا کرده‌اید؟ چه انتظارتی از قسمت دوم دارید؟ دیدگاه و نظرات خود را در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون با زومجی و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده