نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۳۶

شروع تولید سریال سونیک براساس شخصیت ناکلز با انتشار اولین تصویر و اعلام بازیگران

پارامونت با انتشار یک تصویر از شروع مراحل فیلم‌برداری سریال Knuckles با صداپیشگی ادریس البا خبر داد و فهرست بازیگران سریال اسپین‌آف سونیک را اعلام کرد.

پیش از اکران فیلم Sonic the Hedgehog 2 بود که پارامونت ساخت سریالی اسپین‌آف براساس شخصیت ناکلز را رسما تایید و اعلام کرد. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مراحل فیلم‌برداری سریال اسپین‌آف سونیک آغاز شده است. ورایتی گزارش داد که مراحل فیلم‌برداری و تولید سریال Knuckles آغاز شده است که جف فاولر، کارگردان هر دو قسمت فیلم Sonic the Hedgehog وظیفه کارگردانی قسمت اول یا پایلوت (آزمایشی) سریال ناکلز را بر عهده دارد که در ادامه می‌توانید تصویر اولین روز فیلم‌برداری این سریال را مشاهده کنید:

کلاکت اولین روز فیلمبرداری سریال Knuckles دنیای سونیک

در تصویر منتشر شده تنها کلاکت روز اول فیلم‌برداری با یک کلاه قابل مشاهده است. همچنین طبق اعلام قبلی، ادریس البا برای صداپیشگی شخصیت ناکلز در سریال Knuckles بازگشته است و همچنین فهرست دیگر بازیگران این سریال لایو اکشن اعلام شده است. همچنین بازگشت آدام پالی در نقش وید ویپل و تیکا سومپتر در نقش مدی واچوفسکی در سریال ناکلز تایید شده است که ناکلز قرار است به ویپل برای تبدیل شدن به یک مبارز کمک کند.

روری مک‌کان با سابقه بازی در سریال بازی تاج و تخت، ادی پترسن با سابقه بازی در فیلم Violent Night، جولین بارت با سابقه بازی در سریال The Great، اسکات مسکادی ملقب به کید کادی با سابقه بازی در مجموعه فیلم اکشن سریع و خشن و الی تیلور با سابقه بازی در سریال Ted Lasso از دیگر بازیگران سریال Knuckles خواهند بود. جان ویتینگتون، نویسنده فیلم Sonic the Hedgehog 2 به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان در سریال ناکلز حضور دارد.

علاوه‌بر فاولر، جورما تاکونی با سابقه کارگردانی فیلم Popstar: Never Stop Never Stopping وظیفه کارگردانی یک قسمت از سریال Knuckles را بر عهده خواهد داشت. سریال ناکلز برای پخش از شبکه پارامونت پلاس در دست ساخت است. همچنین فیلم Sonic the Hedgehog 3 در تاریخ ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ (۳۰ آذر ۱۴۰۳) اکران خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده