نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۲۳

مشخص شدن یکی از بازیگران اصلی فیلم Lilo and Stitch دیزنی

والت دیزنی به‌تازگی بازیگر نقش نانی، خواهر شخصیت لیلو در فیلم Lilo and Stitch را انتخاب و استخدام کرده است.

والت دیزنی در حال ساخت بازسازی لایو اکشن براساس انیمیشن Lilo and Stitch است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری به این فیلم لایو اکشن اضافه شده است. سیدنی الیزابت آگودونگ با سابقه بازی در یک قسمت سریال NCIS، دو قسمت سریال On My Block و فیلم Infamously in Love پس از توافق با والت دیزنی به جمع بازیگران فیلم Lilo and Stitch اضافه شده است که گفته می‌شود آگودونگ قرار است نقش نانی، خواهر شخصیت لیلو را در فیلم لیلو و استیچ بازی کند.

سیدنی الیزابت آگودونگ و نانی

مایا کیولوها قرار است نقش لیلو را در فیلم Lilo and Stitch بازی کند و پیش از این زک گالیفیناکیس، بازیگر مجموعه فیلم The Hangover به جمع بازیگران فیلم لیلو و استیچ برای بازی در یک نقش نامشخص اضافه شده بود. فلیشر کمپ، کارگردان انیمیشن Marcel the Shell with Shoes On وظیفه کارگردانی فیلم Lilo and Stitch را بر عهده دارد و این فیلم لایو اکشن قرار است از دیزنی پلاس پخش شود.

اگرچه همچنان احتمال دارد فیلم لیلو و استیچ پس از تغییرات اخیر سیاست‌های دیزنی به‌جای سرویس‌های استریم از سالن‌های سینما پخش شود. کریس برایت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم لیلو و استیچ را بر عهده دارد. دن لین و جاناتان ایریک که پیش از این به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Aladdin با دیزنی همکاری کرده بودند، به‌عنوان تهیه‌کننده در فیلم Lilo and Stitch حضور خواهند داشت. انیمیشن Lilo and Stitch داستان یک دختر در هاوایی را روایت می‌کند که لیلو نام دارد.

او به یک حیوان خانگی غیر معمول که درواقع یک فراری با قدرت‌های فوق‌العاده است و استیچ نام دارد، پناه می‌دهد و در ادامه شاهد رابطه دوستی عمیق بین این دو هستیم. انیمیشن Lilo & Stitch که تسوط استودیو انیمیشن سازی والت دیزنی تولید شده بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و این انیمیشن که با نقد و واکنش‌های مثبت تماشاگران و منتقدان مواجه شده بود، توانست بیش از ۲۷۳.۱ میلیون دلار در گیشه فروش کند و نامزد جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال نیز شود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده