نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۸:۳۰

شایعه: نتفلیکس به‌دنبال ساخت نسخه آمریکایی بازی مرکب به کارگردانی دیوید فینچر

طبق شایعه جدید منتشر شده، نتفلیکس می‌خواهد که نسخه آمریکایی سریال بازی مرکب را تولید کند و آن‌ها به‌دنبال حضور دیوید فینچر در این پروژه هستند.

پس از موفقیت گسترده سریال Squid Game و تبدیل شدن به محبوب‌ترین برنامه شبکه نتفلیکس، حالا فصل دوم این سریال در دست ساخت است، اما اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است نسخه‌های بیشتری از سریال بازی مرکب در آینده ساخته شود. جف اسنایدر، اینسایدر شناخته شده سینما می‌گوید که او شنیده است نتفلیکس به‌شدت به ساخت نسخه آمریکایی سریال Squid Game علاقه دارد و در تلاش است تا دیوید فینچر را برای تهیه‌کنندگی و کارگردانی آن متقاعد کند.

دیوید فینچر در پشت صحنه فیلمبرداری درکنار دوربین

در حال حاضر مشخص نیست که فینچر، کارگردان آثاری چون فیلم Se7en، فیلم Fight Club، فیلم The Girl with the Dragon Tattoo و فیلم Gone Girl که پیش از این با نتفلیکس در سریال House of Cards، سریال Mindhunter، انیمیشن Love, Death and Robots و فیلم Mank همکاری کرده بود، علاقه‌ای برای حضور در اقتباس غربی بازی مرگ دارد یا نه، اما نتفلیکس به‌شدت علاقه‌مند به حضور فینچر در این پروژه احتمالی است، اما اسنایدر می‌گوید که هنوز چیزی قطعی و مشخص نیست و باید تا اطلاعات بیشتر صبر کرد.

سریال Squid Game در ۴ هفته اول پخشش در سال ۲۰۲۱ بیش از ۱.۶۵ میلیارد ساعت توسط کاربران نتفلیکس تماشا شده بود که آن را به پر بیننده‌ترین برنامه نتفلیکس در طول تاریخ این شبکه تبدیل کرد. نتفلیکس همچنین برنامه Squid Game: The Challenge را براساس این سریال تولید کرد که حواشی زیادی را در طول زمان تولید داشته است. دیوید فینچر اخیرا در همکاری دوباره با نتفلیکس فیلم The Killer با بازی مایکل فاسبندر و تیلدا سوینتن را کارگردانی کرده است.

فیلم The Killer در تاریخ ۱۰ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۹ آبان ۱۴۰۲) از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد. فینچر و نتفلیکس برای ساخت یک فیلم دیگر نیز با یکدیگر قرارداد دارند.


منبع SFFGazette
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده