نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳

نقش‌آفرینی نیکلاس هولت و تونی کولت در آخرین فیلم کلینت ایستوود

نیکلاس هولت و تونی کولت برای ایفای نقش در فیلم مهیج قضایی Juror No. 2 به کارگردانی کلینت ایستوود انتخاب شدند.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که دو بازیگر فیلم Juror No. 2 (عضو شماره ۲ هیئت منصفه) مشخص شد. نیکلاس هولت و تونی کولت در حال امضای قراردادی برای بازی در فیلم بعدی و احتمالا نهایی کلینت ایستوود هستند. بنابر گزارش هالیوود ریپورتر، پروسه انتخاب بازیگر برای این فیلم چند ماه طول کشیده است. تولید این فیلم در اواسط ژوئن ۲۰۲۳ آغاز می‌شود و نخستین فیلم کلینت ایستوود پس از فیلم Cry Macho (ماچوی گریان) است.

فیلم Juror No. 2 به‌عنوان اثری مهیج و قضایی، ماجرای یکی از اعضای هیئت منصفه با نقش‌آفرینی نیکلاس هولت در طول یک محاکمه قتل را دنبال می‌کند که درمی‌یابد احتمالا باعث مرگ قربانی شده است. سپس این عضو هیئت منصفه باید بین فریب هیئت قضات برای نجات خود یا آشکارسازی حقیقت یکی را انتخاب کند. تونی کولت برای ایفای نقش دادستان پرونده انتخاب شده است. کلینت ایستوود این فیلم را براساس داستانی از جاناتان آبرامز کارگردانی می‌کند.

کلینت ایستوود درکنار آدام گودمن، تیم مور، جسیکا میر و مت اسکینا به‌عنوان تهیه‌کننده فیلم Juror No. 2 فعالیت می‌کند و الن گلداسمیت-وین و جرمی بل وظیفه تهیه‌کنندگی اجرایی آن را برعهده دارند. این فیلم توسط شرکت برادران وارنر ساخته می‌شود که کلینت ایستوود سابقه طولانی در زمینه همکاری با آن را دارد. اوایل امسال رسانه Discussing Film گزارش داد که فیلم Juror No. 2 احتمالا آخرین پروژه‌ی این بازیگر و کارگردان افسانه‌ای خواهد بود.

همان‌طور که در این گزارش آمده بود، ظاهرا کلینت ایستوود قصد بازنشستگی کامل پس از اکران فیلم Juror No. 2 را دارد. او که به‌عنوان بازیگر و کارگردان سابقه زیادی در هالیوود دارد، در زمان شروع تولید فیلم آتی ۹۳ ساله خواهد بود. این موضوع کلینت ایستوود را به یکی از قدیمی‌ترین فیلم‌سازانی تبدیل می‌کند که هنوز فعال هستند.

نیکلاس هولت اخیرا در فیلم کمدی ترسناک Renfield (رنفیلد) شرکت یونیورسال پیکچرز به ایفای نقش پرداخت و در فصل ۳ سریال The Great (کبیر) شبکه هولو نیز دیده‌ خواهد شد که در ماه می پخش می‌شود. تونی کولت نیز به‌تازگی در سریال The Power (قدرت) شبکه پرایم ویدیو حضور یافت و در فیلم Mafia Mama (مادر مافیا) به کارگردانی کاترین هاردویک نقش‌آفرینی کرده است. او در فیلم Mickey 17 (میکی ۱۷) بونگ جون-هو هم بازی می‌کند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده