نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۳۶

ساخت سریال کمدی جدید Big Bang Theory برای پخش از شبکه مکس

برادران وارنر در حال ساخت یک سریال اسپین‌آف جدید براساس سریال The Big Bang Theory و برای پخش از شبکه مکس است.

با ادغام دو شبکه HBO Max و دیسکاوری پلاس، این شبکه دیگر با نام مکس شناخته خواهد شد و هزینه اشتراک ماهیانه آن به ۱۶ دلار خواهد رسید. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال دیگری از دنیای سریال بیگ بنگ تئوری در دست ساخت است. برادران وارنر ساخت اسپین‌آف جدید سریال The Big Bang Theory برای پخش از شبکه مکس را رسما تایید و اعلام کرد و چاک لور، یکی از سازندگان سریال اصلی برای ساخت سریال جدید نظریه بیگ بنگ باز خواهد گشت.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری از سریال The Big Bang Theory جدید منتشر نشده است و این سریال کمدی هنوز در مراحل بسیار اولیه ساخت قرار دارد و همچنین در این مرحله هنوز مشخص نشده است که تمرکز سریال جدید بیگ بنگ تئوری روی کدام شخصیت یا شخصیت‌ها خواهد بود. این سریال در هر حال قرار است دومین همکاری مکس و چاک لوری باشد که او اخیرا در همکاری با نیک باکای سریال How to Be a Bookie را برای شبکه مکس تولید کرده است.

بازیگران اصلی سریال Young Sheldon

همچنین سریال جدید نظریه بیگ بنگ قرار است دومین اسپین‌آف این مجموعه سریال کمدی باشد و پیش از این شاهد ساخت سریال Young Sheldon با محوریت دوران کودکی شلدون کوپر برای شبکه CBS بوده‌ایم که در حال حاضر فصل ششم این سریال کمدی سیتکام در حال پخش است و سریال یانگ شلدون برای فصل هفتم نیز تمدید شده است. همچنین هم‌اکنون تمامی فصل‌های سریال The Big Bang Theory به‌همراه ۵ فصل اول سریال Young Sheldon در دسترس کاربران HBO Max قرار دارد.

پخش سریال The Big Bang Theory از سال ۲۰۰۷ از شبکه CBS آغاز شد و این سریال سیتکام خیلی سریع توانست به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. در مجموع ۱۲ فصل و ۲۷۹ قسمت از سریال بیگ بنگ تئوری تولید و پخش شده است و تاکنون ۱۲۲ قسمت از سریال Young Sheldon تولید و به روی آنتن است. باتوجه‌به محبوبیت سریال نظریه بیگ بنگ روی شبکه HBO Max، ساخت سریال جدید آن برای شبکه مکس خیلی اتفاق غافلگیرکننده‌ای نیست.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده