نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۲۴ فروردین ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۰۳

انتشار اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective با بازی جودی فاستر

شبکه HBO اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective با بازی جودی فاستر را منتشر کرده است که در آن شاهد رازی تاریک در آلاسکا هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فصل چهارم سریال True Detective منتشر شده است. شبکه HBO به‌تازگی اولین تیزر تریلر فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی را که True Detective: Night Country نام دارد منتشر کرده است که در آن شاهد حضور جودی فاستر، بازیگر نقش کارآگاه لیز دانورز هستیم که با کمک همکارش باید راز ناپدید شدن و مرگ‌های دست جمعی در سرمای آلاسکا را کشف کند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

سریال True Detective: Night Country قرار است در سال ۲۰۲۳ از شبکه HBO و سرویس استریم مکس پخش شود. اتفاقات فصل چهارم سریال True Detective در شهر انیس در ایالت آلاسکا جریان دارد که ۶ مرد در ایستگاه تحقیقاتی تسلال در قطب شمال بدون هیچ ردی ناپدید می‌شوند. کارآگاهان لیز دانورز و اوانجلین ناوارو برای حل این پرونده باید با تاریکی خود مواجه شوند و با آن مقابله کنند و حفیفت‌هایی را که در زیر یخ‌های ابدی مدفون شده‌اند پیدا و کشف کنند.

جودی فاستر، کالی ریس، جان هاوکس، کریستوفر اکلستون، فیونا شو، آنا لامب، ایزابلا استار لبلانک، فین بنت، آکا نیویانا و جوئل دی مونتگراند از جمله بازیگرانی هستند که در سریال True Detective: Night Country حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. ایسا لوپز، نویسنده فیلم Tigers Are Not Afraid و فیلم Secondary Effects وظیفه نوشتن و ساخت فیلمنامه فصل چهارم سریال کارآگاه حقیقی را به‌همراه آلن پیج آریاگا بر عهده دارد.

لوپز همچنین وظیفه کارگردانی چندین قسمت از سریال True Detective: Night Country را بر عهده داشته است. نیک پیزولاتو که وظیفه ساخت سه فصل اول سریال True Detective را بر عهده داشته است، در ساخت فصل چهارم این سریال نقشی نداشته است. سریال True Detective درواقع یک سریال آنتولوژی و درام جنایی است که هر فصل دارای داستان و شخصیت‌های متفاوتی است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده